Jump to content
bull3t

Kweker Sint Truiden

Recommended Posts

hey

weet iemand een kweker ( goede) van belgie limburg sint truiden

of in de buurt van sint truiden

of als iemand die dierenwinkel kent in sint truiden en wat je ervan vind

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi volgens mij heb je daar in de buurt beardycare zitten

kijk eens op hun site beardycare.nl

mischien is dat wat voor je ze zitten in maastricht als ik het goed heb

en ja anders wat verder reizen

grtjssssssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

een tip heb ik wel

ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel lezen en informatie op doen

ga dan je terra aanschaffen en inrichten en koop dan pas een baardje

oftwel bereid je goed voor

veel plezier met voorbereiden inrichten en uitzoeken

grtjsssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neen, niet bij gejo gaan! Voor voedseldieren kan je dat nog doen maar om je diertjes zelf te kopen daar neen, zou ik nooit doen als je ziet hoe ze er daar bij zitten.

 

Maar ik ken iemand in Tessenderlo die ook zelf baardjes kweekt en die heeft enkele baardjes van rodysdragons. Als je wil hier volgt de website: http://users.telenet.be/reptiles.be/home.htm

 

Hier kan je eens naar mailen ofzo en zij geven ook goede uitleg.

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey erg bedankt

maar die beestjes zaten er toch nog goed bij toen i kdaar ben geweest

al effe gelede

ik ben al 4 maande info aant zoeke

en ik denk dat ik alles weet

( behalve latijnse name :D:p)

maar echt bedankt ( ik wist mijn pass niet meer voor me in te loggen daarmee dat het zo lang duurde :D:p )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ik beter kan wachte tot na de winterslaap want men ma is er weer heel erg tegen eerst was het van als je genoeg info weet is het goed voor mij jah ik ben al 4 maand aant zoeke ongeveer van begin grote vakantie en nu zegt ze ik wil zo een beest nie in huis

maar nu heb ik ook al gekeken hier is eigelijk geen plaats voor hem te zette alleen vanachter maar daar staat de wasmachine droogkast da ist :D:p maar er is een heele grote ruit xwaar i kde bak voor kan zette ( en het zonlicht schijnt niet binne ) zou dat gaan of niet ?

en hoeveel lampen en hoeveel watt lampen moeten eigelijk in een bak van 100 50 50 want dat kom ik ook niet echt bepaald tegen ( het zakt er in de winter niet onder de 18 graden ) alvast bedankt

als je me goed kan verder helpen mag je me toevoegen op

dennie_pulinckx@hotmail.com ( gaat een beetje vlugger )

bedankt voor de info :D:p

aja kent iemand euhm in sint truiden de reptielen winkel ( zijn ook vogels en muisjes enzo) ik weet niet hoe hij noemt ligt dicht bij de school technicum

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kenh die dierenwinkel en die kennen nx van baardjes die zeide da vitaminen kalk was en zo voort

ik ga in hasselt aan de kuyringsteenweg de kameleon zoek vorige topics ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah maar hoeveel zou daar een terra van ongeveer 100 50 50 zou kosten ?

ik weet iemand ( de wqinkel op het gouden kruispunt) voor 109

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahja ik heb er nog niet op gelet maar weet iemand een goede dierenarts voor et geval dat die beest weer ambetant ga doen en ziek worde :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk dat ik beter kan wachte tot na de winterslaap want men ma is er weer heel erg tegen eerst was het van als je genoeg info weet is het goed voor mij jah ik ben al 4 maand aant zoeke ongeveer van begin grote vakantie en nu zegt ze ik wil zo een beest nie in huis

maar nu heb ik ook al gekeken hier is eigelijk geen plaats voor hem te zette alleen vanachter maar daar staat de wasmachine droogkast da ist

 

Sorry hoor Bull3t,

 

maar het lijkt mij niet zo verstandig om een baardje te nemen als je moeder er niet achter staat. Je zegt ook al dat je eigenlijk geen plaats hebt voor een baardje.

 

Ik denk dat je er nog maar eens goed over na moet denken. Het zou toch jammer zijn als je hem na een paar weken weer weg zou moeten doen.

 

Grts Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga muhn radio en tv dan weg doen denk ik en die dan daar op een kastje ofzo zetten dus dan heb ik wel plaats en muhn ma zal daar nie veel van zegge ma die wilt het gwn nie verzorgen enzo ( als er iets is als ik na school ben)

en daarvoor als er dan iet scheelt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×