Jump to content
Sign in to follow this  
hot-ice

Foto's

Recommended Posts

Ziet er weer totaal anders uit dan met een baardje!!!!

Klinkt een beetje dom maar het is echt heel anders en dat is dus eigenlijk een compliment voor jou want dan ben je volgens mij wel erg goed bezig immers een baardje hoort niet in een schorpioenen huis en vise versa.

 

Mooie plaatjes!! Greetz Margreeth :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

och, et zijn echte schatjes :P weinig aandacht nodig, kost veel minder dan een baardje(eenmalige kosten en maandelijkse kosten)

 

sommige mensen zegge da je der niks aan hebt, ma ik ben blij da ik ze heb. boeiende diertjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Hot Ice ;)

 

lijken mij inderdaad boeiende dieren

ben namelijk ook een schorpioen :D

maar ernstig nu

ik kan mij goed inbeelden dat je hier uren kunt naar kijken

om hun gedrag te observeren boeiend lijkt mij

maar wat bedoel je met maandelijkse kosten

uit wat bestaat hun voeding trouwens ?

en hoe groot wordt deze soort ?

 

grtzzz :blink: Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel ze kunnen in een vrij klein terrarium al met 4 zitten. (40x30) ik von dit zelf klein en ik heb een 50x40 genomen :P ze hebben geen uv nodig, gwn een lampje van 30W (zelf minder) is al genoeg.

 

als voedzel eten ze 1-3 krekels per week. ze eten ook sprinkhanen en muisjes(muisjes enkel voor volwassene) voedsel moet niet worden bestrooid met vitaminen en/of kalk.

 

de vrouwtje zijn groter dan de mannetjes(-+20cm) maar daar merk je niet veel van, omdat un staart is opgevoud(zie foto).

 

ik pak ze vast men een pincet (bij de staart vaspakken). ze proberen echt niet te steken, en knijpen doen ze zelden en zeker niet hard en zacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×