Jump to content

Recommended Posts

Hier dan ook mij baardjes Heb een ouwe foto camera gevonde fotos zijn niet van topkwaliteit maar tog duidelijk te zien ^^

 

Me 1ste baardje sandfire yellow ook wel bekent als Bzn (baardagaam zonder naam )heeft tog nog wel een naam gekregen jaapie :

badkuipdeluxeklein1wn.jpg

Dis met me goeie camera gedaan

jaapkopklein0vf.jpg

hier zat hij net in bad

 

Hier dan me 2de baardagaam Sandfire vrouwtje echt heel licht gekleurt en super lief en nog erger een vreetzak stopt niet met eten magtig om te zien maar jammer van al dat eten max is 4 grote sprinkhanen 1 dola 10 morios en nog 20 meelwormen en 5 krekels en dat in 2 uur ongeveer wou kijken hoeveel ze kon eten maar ze stopte maar niet en zei won dus :D

 

dipkleiner9do.jpg

 

hier nog 1

diprotsklein5xn.jpg

 

en dan het hok zelf gemaakte agterwand in 1 stuk gemaakt en daarna erin laten zakken vanaf boven zonder te meten :D bleek ook wel toen er 1 schots te dichtt bij de lamp hing waardoor ik deze af moest zagen

 

hokvdipklein0tn.jpg

 

En dan de laatste aanwinst Usa baardje tegelijkertijd gehaald met die van kuno !! deze fotos zijn al wat ouder hier heeft ze nog niet onder uv gezeten Komen nieuwe aan !!

duitserinhand4lu.jpg

hier nog 1 Toen liep er net een maatje me kamer in en die was gelijk verkocht toen die naar hem zwaaide :D

duitserzegthalloklein9pt.jpg

 

En binnekort nog een kleintje erbij maar die ben ik ff aan het zoeken

 

Gr roel

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke fotos hoor. :D

En wat zijn dat voor handen met lange nagels (als ik het goed zie) in je terra?

 

Die 1e foto vind ik erg leuk, dat tongetje lijkt net op een paar tanden (theo en thea tanden, als je weet wie ik bedoel)

Sorry ben beetje melig hoor let daar maar niet op.

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das gewoon een hand van een monster ofzo me broer spaart allemaal lord of the rings poppe enzo en die hand zat in dat terrarium toen ik het terrarium kocht en ik vond die hand wel vet toen heb ik een Pop gekocht die hij al heel lang zocht en toen hebbe we gerolen ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

Mooi gemaakt zeg

die hand is wel leuk

de agamen zijn ook erg mooi

vooral die met dat rose

gr marianne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×