Jump to content
Sign in to follow this  
jeroen

Wat En Wanneer

Recommended Posts

hey ik weer ik heb eens een vraagje hoe zien jullie dagdieten eruit het mijne is zowat hetzelfde wat groenten en om 5 of 6 uur s'avonds een sprinkhaan en 2of 3 krekels en soms wat 2sprinkhanen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi jeroen,

is dat jou hoeveelheid voor een baardje???

wij geven onze baardjes geen vaste hoeveelheid

het ligt er maar net aan hoeveel trek ze hebben

de kleintjes krijgen sochtends zo,n tien krekels (zij zitten met zn drieen in een terrarium) die ik bepoederd heb met kalk

als ze smiddags op zijn krijgen ze er nog een stel en eventueel savonds nog

de wat grotere (zitten met zn vijfen in een terrarium) die krijgen zo,n 40 krekels en eventueel nog een stuk of vijf(ook wel meer ) sprinkhanen sochtends

als ze op zijn smiddags nog een keer en anders in ieder geval savonds nog een keer

er staat meetsal de hele dag een bakje buffalowormpjes inen savonds gaat er altijd een bakje met groenvoer en/of fruit in

tussendoor af en toe een lekker wasmotje

en natuurlijk krijgen ze elke dag vers water

de krekels en sprinkhanen bepeoderen we altijd met kalk

en vitamines geven we normaal een keer per week

grtjs gbf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi, Bedankt voor je reactie!

 

Nou, het zijn allebei vrouwtjes! De ene is zeker! we twijfelde eigenlijk alleen nog aan de baardagame die gisteren eitjes heeft gelegd......... wat nu wel duidelijk is :D Ze zijn allebei al 2 jaar. Degene met de eitjes heeft altijd alleen gezeten.... Toen ik de andere kocht ging het niet goed samen, de eerste viel de laatste contineu aan! kop knikken en een zwart baard enzo...... vandaar de twijfel of het een mannetje zou zijn! ik heb ze eerst 1,5 week uit elkaar gehouden, en een week geleden weer bij elkaar gezet! Degene die zo boos was, was natuurlijk zwanger en daarom accepteerde ze de ander niet! nu gaat het super goed samen!

En direct komt een vriendin van me langs, die werkt al 10 jaar met reptielen en komt me helpen met voeden en de eitjes verzorgen... ik geloof dat ze de eitjes op een speciale manier eruit moet halen!

Ik snap alleen niet dat ze zo vroeg al eitjes gaat leggen en was enorm geschrokken!! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan gebeuren he ik zag dat je ook op de goede plek gepost hebt dus ik heb daar een reactie geplaatst grtjs gbf

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi jeroen

voor hoeveel baardjes is dat wat jij geeft???

voor onze hoeveelheden moet je effe stukje terug lezen

grtjs gbf

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ik heb maar een baardagaam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×