Jump to content
Sign in to follow this  
Vincentbella

Vragen over baardagaam

Recommended Posts

Hey allemaal ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ben sinds een week een trotse eigenaar van baardje bella (waarschijnlijk een dame). Voordat ik het beestje heb aangeschaft heb ik me heel goed ingelezen en info opgedaan. Ik heb nu toch nog wel een aantal vragen. 

Mijn terrarium is 1.00x50x50 vol glas. Ik heb hier 1 hid uvb lamp 35 watt inhangen. En 1 warmtelamp aan de andere kant van het terrarium, een daylight basking spot 75 watt. Onder hid lamp staat een steen met een tak het wordt hier gemiddeld tussen 40 en 45 graden, aan de andere kant van het terrarium wordt het rond 30 en 34 graden. Dan bog wat plekken waar het ongeveer 28 graden is. Nou heeft bella nog een aantal donkerpaarse vlekken op haar rug zou dit komen doordat zij het te koud heeft? Of heeft ze nog wat stress van de verhuizing?

overigens eet mevrouw ook nog geen groente en fruit. Ze is 6 maanden oud. Ze eet moriowormen, krekels, Argentijnse kakkerlak en ander dierlijk voedsel, hier rent ze gelijk op af, er staat ook een bakje met water maar hier drinkt ze niet uit, ze drinkt ook niet als ik haar met water besproei. Heeft er nog iemand tips of tricks over het eten en drinken?

 

bij voorbaat dank,

Vincent ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×