Jump to content
Sign in to follow this  
Maximus

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal. Mijn naam is Max Groenen, ik ben 17 jaar oud en woon in 's-Hertogenbosch (Noord-Brabant). Ik ben mijzelf al een hele tijd aan het oriënteren over Baardagamen.

 

Helaas kom ik iedere keer terecht op vage Facebook pagina's, todat ik dit forum tegen kwam had ik het eigenlijk een beetje opgegeven omdat ik nergens goede informatie kon vinden. Moet natuurlijk genoeg weten voordat je er een in huis neemt ;).

 

Ik woon natuurlijk nog bij mijn ouders maar we hebben nog een mooi terrarium staan. Hier wil ik dan binnenkort zand (alles eerst gewassen), stenen, groen enzovoort in zetten. Ik weet genoeg over de wekelijkse kosten, wat ze dagelijks binnen moeten krijgen en natuurlijk wat ze qua licht nodig hebben. Toch vind ik het fijn om een website te hebben waar ik mijn vragen/zorgen kwijt kan.

 

Ik heb alvast 1 korte vraag. Hij/zij moet op mijn kamer komen te staan maar ga ik hier last hebben van stinkende luchtjes? Ik heb altijd mijn raam open staan en regelmatig wierook aan (gewoon omdat het lekker ruikt ;), al weet ik niet of een Baardagame daar tegen kan). En ruiken doet een dier altijd maar er is een verschil tussen ruiken en stinken natuurlijk :).

 

Hopelijk vinden jullie dit voldoende informatie, als jullie nog vragen of opmerkingen hebben mogen jullie dat natuurlijk vragen.

 

Groetjessss Max :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Max,

 

Welkom op het forum. :cheer:

 

Als je de ontlasting van de baardagame iedere dag opruimt ga je geen last hebben van stinkende luchtjes.

 

Ook regelmatig het bodemsubstraat vernieuwen voorkomt nare luchtjes.

 

Gr Marc

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom hier op het forum!

Eerst en vooral is het leuk te lezen dat je eerst info opzoekt voor je beslist om een baardagaam aan te schaffen.

Het zijn hele leuke dieren, eens je ze in huis hebt kan je ze niet meer missen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ik ben angela.

Ik ben nieuw hier.

Ik heb ook gelijk even een vraagje, mijn vriend en ik hebben vanavond een baardagaam gekocht van 4 jaar oud, de vorige eigenaar was heel goed voor het beestje maat ze kregen een hond en die kon niet met de baardagaam over weg, onze bardagaam is 3 jaar lang tam geweest alleen is al een jaar niet meer met mensen in contact geweest. Mijn vraag was krijgen we hem wel weer opnieuw tam? En zal hij niet gaan bijten? En wat is de beste manier om hem weer aan mensen te laten wennen?

 

Groetjes angela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum. :cheer:

 

Heb al enkele vragen beantwoord in een ander topic.

 

Baardje veel pakken voor te laten wennen.

 

Gr Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×