Jump to content
Sign in to follow this  
Torre

Herbeginner

Recommended Posts

Hallo,

me eventjes voorstellen : Ik ben Franky, woonachtig in het mooie Zuid-Oost-Vlaanderen.

 

Een paar jaar geleden ben ik met baardagamen hobby gestopt om meerdere redenen. Vooral mijn gezondheidstoestand destijds gaf de doorslag om ermee te stoppen.

Ondertussen is de dochter weer enkele jaartjes ouder, al een tijd aan het vragen voor een baardagaam en de knoop is doorgehakt. Het 'virus' is bij mij ook weer opgekomen en ik sta er volledig achter. Wel moeten beloven aan moeder de vrouw dat het deze keer maar bij ééntje blijft ..

 

Ondertussen ben ik al bezig een terrarium aan het voorbereiden. Weer het geklieder met tegellijm, like the good old days :D

Tussendoor het forum en internet doorlezen want het is allemaal al wat geleden en ik wil een rustige, maar goed voorbereide start.

Al een paar eerste vraagjes zullen hier snel volgen, maar die stel ik wel in de juiste rubrieken.

 

beste groeten !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Franky,

 

Welkom terug op het forum en in het baardagamen wereldje. :):cheer:

 

Blijft een verslaving.

 

Nog veel lees en postplezier op het forum. ^_^

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt,

Moet je eerstdaags eens mailen ivm aanschaf van één en ander, met de groeten van een u heel bekend persoon.

Momenteel nog elke vrije minuut aan t prutsen met zelfbouw rotsen, tegellijm,... tot een stuk in de nacht .. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

De groeten van een mij heel bekend persoon. :o

 

Je maakt mij wel heel nieuwsgierig nu. :blink:

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom op het forum ! en eens je gebeten bent door het virus is het inderdaad heeel moeilijk om vanaf te geraken ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, hardnekkig virus.  weer een herstart na x aantal jaar. Onder het mom van 'voor de dochter', maar k ben al op langere termijn aan het kijken..

Aan mijn vrouw beloofd om het kleinschalig te houden, maar ja   :D

Marc, ik mail je asap als ik alle vragen gebundeld heb, en dan volgt wel een bestelling. Dus nog even je nieuwsgierigheid bedwingen; k weet niet of de persoon het op prijs stelt als ik zijn naam hier openbaar gooi. Nog 1 tip : is zelf een beetje bearded dragon. Meer zeg ik niet :cheer: Tot binnenkort.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ken dat kleinschalig houden ! is hier ook zo begonnen B):wacko: baardjes worden stillaan weer goed vertegenwoordigd in vlaanderen ! :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom terug!  :)

 

Het is inderdaad een verslaving...  Eens je het virus te pakken hebt  :)   Maar het zijn dan ook lieve en prachtige dieren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en veel succes ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×