Jump to content
Sign in to follow this  
Wil

Vrijdag 11 oktober

Recommended Posts

Mag ik een dag meedraaien op de Reptielen Opvang Zwanenburg in Haarlem.

Heb er super veel zin in, Ik mag een dag de dieren aandacht geven, Nou is wel voor mij weg gelegd hahahaah. En zal zekers foto`s maken en een verslag doen.

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes ben benieuwd naar de fotos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Ik denk dat je vast wel een leuke dag hebt gehad. :)

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zijn wat dieren van de Opvang, er zitten er meer, en allemaal hebben ze wat, En wilde ze wel allemaal mee nemen, maar ik heb geen plek. Nou vrijdag om half 8 me bed uit, om om 8 uur naar de opvang te gaan, De opvang die begin het jaar brand heeft gehad hebben ze niet meer, te duur in de huur, Dus zijn kleiner gegaan, Rob Dumont moest administratie doen, en ik ben gaan rond kijken, en ja zie er weer veel stumpers bij zitten, die hart de hulp nodig hebben van de Opvang, Ze hebben bijna allemaal wat, staart eraf of is aan het afsterven, Koppie kapot, ga zo maar door, Er was een baardagame die donderdag was binnen gebracht, Bij 10 uur kwam Brigitte van Leuven een vrijwilligster en een stagiaire . Rob zei tegen ze van Wil doe de baardagame . Gaaf dus gezellig met hun gewerkt, en moet zegen respect voor ze, het is super veel werk. Ik heb ze allemaal lekker in bad gedaan en ze lekker vertroetelt . Er is een zorgen kindje en die had ik me me trui , Ze wil niet eten en lig gewoon bijna voor dood, Haar ook lekker in bad gedaan en ze heeft wat wasmotjes en andijvie gegeten, Ik heb er een stukkie schors gegeven , dan kan ze zich lekker warmen, Ik hoop dat ze het haalt , Er ging toch ook door me hooft, Ik heb nog een nood terarium, zal ik hem meenemen en verzorgen , Maar heb er 3 en Onze Bob is niet zo makkelijk , en dan weer een man erbij , te veel stress voor Bob , en daar moet ik ook rekening mee houden. De baardagame die donderdag was op gehaald , miste een voorpootje , Ze had een stompje, En zit net te bedenken heb ik vergeten op te schrijven in het boek, wat ze daar bij houden, Pfff komt goed Rob lees dit wel, en schrijf het er nog bij. Hij heeft ook een bad gehad, en hij bleef drinken, Hij heeft gelukkig ook gegeten, En dan te bedenken dat misschien in januari de deuren dicht moeten, omdat de Gemeenten het geen doel vinden , Dus de opvang moet het doen van giften en sponsoren , Het geld raakt , En dan geen opvang en de dieren waar moeten zei heen, En het zijn niet alleen baardagame maar ook andere reptielen, Die foto`s staan op me camera, komen nog. Respect voor de mensen die in de opvang helpen om de dieren weer een leven te geven. Zeer goed werk, Mijn dag was ook erg leerzaam , En heb toch hun een mooie dag gegeven, veel aandacht een bad en liefde, Gewoon omdat het moet en niet in de opvang maar gewoon bij lieve mensen thuis, Die ze wel acepteren hoe ze zijn, ze horen daar niet, en de mensen die ze aan willen schaffen wel voor altijd he, Anders niet nemen, De opvang is al vol.. Rob nogmaals bedankt dat ik dit mocht doen. xxxjes wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Een prachtig verslag met mooie foto's. :)

 

Jammer dat er voor zulke instanties geen geld meer is in de toekomst. :(

 

Nogmaals veel respect voor de mensen die verwaarloosde/zieke dieren opvangen en verzorgen.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×