Jump to content
Sign in to follow this  
Wil

Op nieuw even voorstellen.

Recommended Posts

Zoals de meesten weten ben ik Wil, 51 jaar , al bijna 20 jaar een vriend, 3 jongens en 3 kleinkids

Met nog een zoon thuis wonend die is 17 en doe de opleiding Kok , Me vriend is vrachtwagen chauffeur en is alleen in het wekend thuis, Hij rij Belgiè , Duitsland , en het meest Frankrijk . S`morgens help ik ouderen , en s`middags heb ik me dieren. Ik vang dus zieke baardagaame op om ze weer er boven op te helpen, Ik heb er al veel gehad, en ook veel verdriet als het me niet lukte, Maar ik blijf me inzetten voor deze dieren, Daarbij heb ik Spyke nog , Die echt heel anders is dan een baardagaame die je al jaren verzorgt, Maar moet zeggen gaat me goed af, En voor mij weer een uitdaging....

Dus dit ben ik achter mijn naam.

 

post-481-0-69757600-1378842527_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Leuk en goed idee om je weer eens opnieuw voor te stellen. :)

 

Zo blijven we allemaal op de hoogte van je goede inzet voor verwaarloosde en zieke baardjes. ^_^

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Echt klasse dat je je zo inzet voor deze diertjes. Ook heel mooi dat je ouderen helpt. Kortom volgens mij ben je een geweldig mens.

 

Groetjes, Roel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad wil, het is knap wat je doet voor de dieren!

Dan heb je het toch ook niet altijd makkelijk zonder man in de week? Misschien ben je het gewoon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het gewend dat ik door de week geen man heb, hahaha.

Maar heb nog een zijn van 17 thuis, dus stil is het niet.

Als Ricardo uit huis zal gaan dan is het te stil, Maar Hij is bezig voor overdag schauffeur te zijn, maar valt niet mee, hij is blij dat hij een baan heeft, Maar is het wel beu hoor een week van huis .

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×