Jump to content
Sign in to follow this  
Wil

Hallo allemaal.

Recommended Posts

Heb het de afgelopen weken erg drukkies gehad, Me schoonouders waren 50 jaar getrouwt, en heb het daar erg druk meegehad.

Heb ook nog een vrouwtjes baardagaame herplaats, Daar gaat het supper mee.

Me zoon zit in zijn exame dus met alles druk.

We gaan ons voorbereiden voor de nieuwe verblijven van de baardagaame en de Leguaan, maar daar doe ik steeds verslag bij met foto`s hoe de bauw gaat. zal morgen weer even wat aan het dagboek doen met de dieren, dan ben ik ook weer bij.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ongelooflijk hoe de tijd vliegt! Het gaat zo snel! Hier is het ook heel druk, vanalles en nog wat. Ik ben heel blij dat het beter weer is zodat die ziektekiemen eindelijk kunnen verdwijnen... Liam is van voor de winter constant ziek geweest en dan ja verder het leven van een mama zeker, van hier naar daar :) dieren verzorgen, werken,... :)

Maar we doen het graag hé :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, Ja  is ook geen weer geweest, dus ziek zijn is in helaas. Ricardo ook dan ziek, dan even opgeknapt, Kwakkelen , Nu heeft hij al weer dagen keelpijn, Maar het is vakantie lekker uit zieken en dan weer op naar de examen .  En zeker als moeder doorgaan , hahah , Maar net wat je zeg we doen het graag.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×