Jump to content
Sign in to follow this  
Landor

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo moderatoren en forumleden,

 

Ik wil me als nieuw forumlid graag even voorstellen. Mijn naam is Roel Bindels (49 jaar) en ik woon in Weert (NL-Limburg). Voordat wij in juli 2012 ons baardje hebben aangeschaft had ik al veel informatie op het internet gezocht en naar een reptielenbeurs geweest om daarna een weloverwogen besluit te nemen want er komt toch nogal wat kijken bij de verzorging van deze boeiende diertjes. Onze dame is inmiddels +/- 10 maanden en lekker eigenwijs. Omdat wij (mijn vrouw Kristel en mijn 2 zoontjes Tim van 13 en Luc van 10) toch nog redelijk onervaren zijn hopen we hier via uitwisseling van informatie weer wijzer te worden om zo de best mogelijke verzorging aan ons baardje geven te kunnen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Roel Bindels

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum Roel!  :cheer:
 wensen je veel lees en postplezier! :)en moest je nog vragen hebben just :shoot: !zal je hier wel altijd iemand helpen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Bart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Roel.

 

Welkom op het forum. :cheer:

 

Heel goed van je dat je eerst overal informatie hebt opgezocht, en daarna pas een baardje hebt aangeschaft.

 

Heb je nog vragen stel ze gerust.

 

Nog veel lees en postplezier op het forum. ^_^

 

Foto's zijn ook welkom. :)

 

Gr Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marc, bedankt. Ik zal zeker foto's plaatsen maar moet me nog even verdiepen hoe dit precies moet. Ik heb hier nog geen ervaring mee.

 

Groetjes,

 

Roel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum! Leuk te lezen dat je inderdaad eerst info hebt verschaft voor je een baardje hebt aangeschaft.

We zijn benieuwd naar de foto's :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×