Jump to content
amber

Zwarte Baard Bij Vervellen?

Recommended Posts

Gisteren is trixie beginben vervellen.

Haar baard was helemaal zwart en haar mond wijt open.

Dit is toch een teken van dreigeb dacht ik.

Omdat dit voor mij allemaal nieuw is ben ik op internet op zoek gegaan en daar las ik dat ze zich opblazen om de velleen los te maken.

Is het dan daarom dat ook haar baard zwart en dik stond?

Ik heb haar met lauw water besproeid en dat had ze graag.

Maar als haar baard zwart staat durf ik er niet aankomen. Of is ze niet kwaad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is inderdaad om de vervelling van de baard wat vlotter te laten verlopen !je kan dit eerder bezien in de zin van ze hebben het lastig om van hun oude jas vanaf te geraken !dreigen durven ze natuurlijk ook zo doen !oja een badje kan zeker geen kwaad om de vervelling wat vlugger te laten verlopen!

 

 

 

@maarten:hoeft daarom geen mannetje te zijn hoor !je hebt vrouwtjes die ook een behoorlijke zwarte baard kunnen opzetten ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
is inderdaad om de vervelling van de baard wat vlotter te laten verlopen !je kan dit eerder bezien in de zin van ze hebben het lastig om van hun oude jas vanaf te geraken !dreigen durven ze natuurlijk ook zo doen !oja een badje kan zeker geen kwaad om de vervelling wat vlugger te laten verlopen!

 

 

 

@maarten:hoeft daarom geen mannetje te zijn hoor !je hebt vrouwtjes die ook een behoorlijke zwarte baard kunnen opzetten ! ;)

oeps :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha leuk om te lezen, Ik hou wel van die verhalen, Hoe leden die dingen delen wat ze meemaaken met hun reptielen, .

En ja ik heb ook een vrouw gehad met een zwarte baard, zal de foto is zoeken.

 

Is ze haar vel kwaad.

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vraag van mij;

Dat vervellen, gaat dat in één moeite door of met stukjes en beetjes? Ik heb mijn baardjes nu 4 maanden maar in welke tijd van het jaar begint dat vervellen?

Ik heb nog niet echt kunnen ontdekken of het begonnen is.

Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de winterrust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op vervellen kun je eigenlijk geen datum plakken, een baardje vervelt in gedeeltes.

 

Jonge opgroeiende baardjes vervellen meer als volwassen baardjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste kleinere baardjes vervellen heel dikwijls, naarmate ze ouder worden gaat het minder snel en dan gaan ze ook meer in stukken vervellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×