Jump to content
Sign in to follow this  
den chuck

Stopzetting The Chula Range

Recommended Posts

Dag vrienden,

eerst en vooral wil ik nu alvast iedereen prettige feesten en een zeer gelukkig nieuwjaar wensen. En veel plezier met de mooie hobby.

 

Ondertussen hebben we al 3 kinderen en zoals de meeste wel zullen weten is dat wel al een tijdje gestopt waren met het houden en kweken van baardagamen.

Het was met heel veel pijn in het hart, maar ik ben altijd van oordeel geweest dat wanneer je minder of geen tijd meer hebt voor de dieren dat het beter is er helemaal mee te stoppen. Dat hebben we ook gedaan.

De website The-ChuLa-Range.be bleef wel bestaan en ik probeerde zoveel mogelijk informatie te geven aan mensen die me nogsteeds een mailtje stuurde.

Ook kreeg ik regelmatig nog de vraag of we nog kweekplannen hadden of nakweek zitten hadden. Deze mensen stuurde ik dan door naar vrienden hier ook aanwezig op het forum.

 

Maar voor een goede website kost niet alleen veel geld, maar je moet ook tijd hebben om deze up-to-date te kunnen houden.

De tijden dit ik echt eens een beetje vrij ben, heb ik dan niet veel zin meer om nog achter de pc te gaan zitten.

 

Daarom heb ik besloten de website van het net te halen.

The ChuLa Range was al op sterven na dood, maar zal op 25 december voorgoed begraven worden.

Het was een hele fijne tijd, maar aan alle mooie liedjes komt een einde!

 

Toch wil ik vele mensen bedanken voor de mooie tijd, eigenlijk iedereen hier op het forum! Je kon het forum ook altijd bereiken via The ChuLa Range.

 

The ChuLa Range was mijn eerste kindje, maar ik heb er nog 3 voor te zorgen!

 

Iedereen die op hun website een link naar onze website staan heeft mag deze dus verwijderen!

 

De ene website van mij stopt ermee, maar een andere website van mij zal geboren worden op 25 december! www.STM-Interior.be

Met een beetje geluk heb ik in maart 2013 mijn diploma opzak als Binnenhuisarchitect. In de toekomst denk ik eraan om hier een eigen zaak mee op te richten (als de crisis ooit nog voorbij zal gaan!)

Voorlopig zal dit meer een hobby zijn en een media om hier een job in te vinden!

 

Bedankt iedereen die ons altijd steunde en we zien elkander zeker nogwel eens op een beurs of hier op het forum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefan, we kennen je hier zeker al een hele tijd en wisten dat je met de hobby gestopt was.

Je had inderdaad een beslissing genomen met het hart van een dierenvriend.

Je site was nog steeds een bron van informatie voor velen en in dit oogmerk is het jammer dat deze verdwijnd.

Maar je prioriteiten liggen nu elders, bij je gezin en nieuwe jobuitdaging en we kunnen je keuze dus goed begrijpen.

Ook dank ik je dat je mensen doorverwees en jou kennende zal je dit in dit de toekomst zeker niet nalaten, waarvoor dank.

Dat je nu al drie kinderen hebt is volkomen nieuw voor mij, dus nog van harte gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding en ik kan me voorstellen dat dit zeker een druk levendje is.

Hopelijk komen we elkaar nog eens tegen in de toekomst en als je op een beurs bent kom dan zeker nog eens langs om je volledige gezinnetje te leren kennen.

Alvast veel succes in de toekomst met je verdere plannen en ook nog prettig eindejaar gewenst :cheer:

Groetjes aan je vrouwtje Kelly en de kids ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee!! Zo'n prachtige site, boordevol informatie! Jammer dat de site verdwijnt, maar ik weet ook al te goed hoeveel tijd erin gaat zitten, dus kan het wel begrijpen.

 

Kun je de site niet in een ander jasje doorlaten gaan? Soort van statische site waar alleen info te vinden is, zonder contact gegevens.

Zo blijft de informatie wel nog bestaan, want er zijn niet veel echt goede info-sites over Baardagamen die ook nog eens goed uit zien :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het Stefan,

 

Spijtig dat de site niet meer zal bestaan. Was een prachtige site boordevol informatie!

Maar het is inderdaad veel werk!

Van hieruit ook prettige kerstdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Doe Kelly en de kids de groeten en we moeten nog eens afspreken h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jullie zullen wel jullie handen vol hebben! Ja inderdaad, we moeten dat meer doen! Ook zonder kindjes :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×