Jump to content

Recommended Posts

heb een tweede baardje "geadopteerd" en bij mijn baardje geplaatst in dezelfde terra zijn allebei vrouwtjes, is het normaal dat de eerste baard zich territotiaal opsteld tov van de andere, de eerste zit te knikken met zijn kop en zo te zien valt hij af en toe de nieuwe aan?

de terra is 120x60x60 dus groot genoeg toch denk ik

 

iig bedankt voor het advies

 

elios

Share this post


Link to post
Share on other sites

best is een nieuw baardje gescheiden te houden van de rest voor eventuele besmettingen na 14dagen een mestonderzoekje en als dit in orde is kan je ze samen zetten !kan zijn dat het baardje zich territoriaal opsteld tegenover de nieuwkomer!

maar als ik je vorige topics herinner was je eerste baardje toch een mannetje(jefke)?en nu spreek je over 2 vrouwtjes?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar bij nazicht en de nodige info hier op het forum en uit boeken, stel ik vast dat het meer dan waarschijnlijk een vrouwtje is, zal eerstdaags een foto nemen en hier op het forum plaatsen

zie niets van "uitstulpingen" de hemisspenissen, dus is mijn inziens een vrouwtje, "jefke/jozefien" is reeds 35cm lang dus denk wel dat het dan reeds goed te zien zou moeten zijn, maar ff geduld voor de foto

 

elios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×