Jump to content
Sign in to follow this  
b&s

Nieuw Seizoen

Recommended Posts

wie heeft er al kweekplannen voor het volgend seizoen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een jaar overgeslagen, maar na de winterrust ga ik weer kweken.

 

Citrussen en rode en lucisten. Ouderdieren zijn allemaal hypo of het hypo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier zal het volgend jaar met rood zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb een jaar overgeslagen, maar na de winterrust ga ik weer kweken.

 

Citrussen en rode en lucisten. Ouderdieren zijn allemaal hypo of het hypo

Nou je woont niet zo ver bij mij vandaan zag ik.

Ik wil graag over een paar maanden een baby baardje kopen.

Maar wij hebben geen auto.

Mischien mag ik dan bij jou een baardje kopen??

Heb je ook een website??

Zou t leuk vinden om af en toe de kweek verslagen te lezen over de kweek wat komen gaat.

Of post je dat op dit forum???

 

Groetjes patricia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan tegen die tijd een baardje kopen hoor. De website wordt nog hard aan gebouwd en hopen deze voor dat het jaar afgelopen is af te hebben. Zodra dat klaar is geef ik wel een seintje.

 

Sowieso zet ik altijd wel foto's en verslagjes hier dat doet bijna elke kweker wel zeker als ze iets moois hebben. ;) Alle ouderdieren zijn nu in winterrust en zullen er pas rond begin januari een beetje uit gaan komen. Dan begint het seizoen weer. het duurt na een paring ongeveer 4 weken voordat een baardje eitjes legt en dan duurt het in de stoof ook nog ongeveer 50 dagen, maar kan soms ook wat langer zijn en dan duurt het 8 weken vanaf dat ze uit het ei zijn gekropen, voordat ze sterk genoeg zijn en weg mogen naar een nieuw huisje.

 

Hier op het forum staan verschillende foto's ook van de ouder dieren die ik heb. Dus als je het forum een beetje na pluist kom je ze vanzelf tegen. Ook van andere kwekers.

 

Koop je baardje in ieder geval bij een goede kweker met een geboorte certificaat. Je bent dan vaak wel iets duurder uit, maar dan weet je gewoon dat je een goed en gezond baardje koopt en je weet alles van de ouders van het baardje. Er zijn genoeg kwekers via de forums te vinden. baardjes gaan vaak veel te vroeg weg en je koopt anders vaak gewoon een hoopje ellende en daar zit je niet op te wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dan ga ik eens op zoek naar je fotos :)

Ik moet ook nog een beetje sparen voor de terra en t baardje dus komt mooi uit dan :)

Vind t wel leuk om t een beetje bij te houden over hoe en wat.

Ik wil ook echt een baardje van een kweeker die ze niet kweekt voor t geld maar met liefde.

En idd niet veelste vroeg het baardje weg doet

 

Groetjesssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×