Jump to content
lianne-erik20

Baardagaam Af Te Halen

Recommended Posts

gister heb ik een baardagaam gekregen voor mijn verjaardag van vrienden met alles er op en der aan.

ik heb geen idee wat ik hier mee moet.

is er een liefhebber hier die voor deze baardagaam wil zorgen en mij hier onwijs mee helpt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zal wel ff moeten zeggen vanwaar bent en of je de baardagaam weggeeft en dergelijke

 

elios

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit noemen ze dus met de deur in huis vallen !is normaal niet de gewoonte dat er hier direct iets verkocht word bestaan verkoopsite's genoeg voor dit soort zaken !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ B&S begrijp je standpunt en zo werkt het normaal gesproken ook, maar dit is wel een andere situatie natuurlijk. Zoals ze uitlegt heeft ze het dier met terra e.d van vrienden gekregen. Vind dit heel erg onnadenkend en stom van deze vrienden. Ze weet verder niets van baardagamen en wilt het dier ook eigenlijk niet dus zoekt nu een goed tehuis voor het dier en waar kan je dat beter doen dan op fora's

 

Wat ik ook uit haar verhaal begrijpt is dat ze er geen geld voor wilt hebben.

 

@ Lianne kan je misschien iets meer over het diertje zelf vertellen zoals leeftijd, baby of volwassen.

 

Hoe groot is het terrarium en is het misschien mogelijk een foto te plaatsen?

 

Groetjes Cindy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Cindy

Ik begrijp ook deze situatie volkomen maar van hieruit is het moeilijk uit te maken hoever dit met de werkelijkheid strookt. Je weet ongetwijfeld ook wel hoeveel dieren er gedumpt worden met een verhaalje rond (gevonden langs de weg, allergie, ziekte......enz)

Bart is hier moderator en hij volgt de huisregels is dus niets mis mee.

 

Langs de andere kant heb ik ook het gevoel dat we deze persoon het voordeel van de twijfel moeten geven, maar dan zouden er wat meer details gegeven moeten worden.

Een dier geven als kado kan dus zeker niet, het is geen speelgoed maar een levend wezen.

Heb het al zo dikwijls gezegd de laatste tijd en de trend zet zich verder voort, maar de baardagamen krijgen meer de trend mee van wegwerp consumptie zoals dit destijds was met de goudvisjes en schildpadjes die je aan het schietkraam kreeg op de kermis.

Ik hoop dus ook dat dit arme dier snel een nieuwe eigenaar vind en dat is zeker niet naar de nieuwe onschuldige eigenaar bedoelt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begrijp ook je standpunt hoor cindy! :D

Maar heb een dikke 14dagen geleden eens een testje gedaan!

Namelijk me aangemeld op 2 verkoopsite's en me aangeboden als opvang voor baardagamen voor nadien te herplaatsen(gratis)!niemand heeft gereageerd!!! (in de zin van u mag hier een baardje komen halen dat dringend weg moet.daar er meermaals advertentie's weerkomen van baardjes die dringend weg moeten!) <_< De enige reactie's die ik gekregen heb waren van mensen die vroegen hebt u dit zitten of hebt u dat zitten en noem maar op! :wacko: heb zelfs op 1verkoopsite men advertentie gewist daar de mails maar bleven komen! :wacko:

Dus is mijn mening nu zo van zet het baardje op een verkoopsite(gratis) en je zal redelijk snel reactie krijgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×