Jump to content
elios

Opvang Voor Vakantie

Recommended Posts

hallo, langs deze weg zou ik willen vragen of iemand een adres of adressen heeft voor opvang voor mijn baardagaam als ik in verlof ga, ik ga steeds buiten het seizoen op verlof, liefst in oost-vlaanderen, ben zelf van Geraardsbergen

 

nb: er is geen haast bij, dank bij voorbaat

 

elios

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent van geraardsbergen!kan je altijd eens gaan vragen bij outback reptiles of zij aan vakantieopvang doen!(zit hier trouwens ook op het forum) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok b&s, wist niet dat ze hier ook op het forum zaten, ik vraag dit voor die opvang, om al voorbereid te zijn, indien ik eens enkele dagen weg ga( niet dat het veel voorvalt hoor), zoals u al gezien heb wil ik eerst goed geinformeerd zijn vooraleer ik de stap zet om een dier in huis te nemen, heb wel een poes maar daar kan ik steeds weg mee, een reptiel zie ik zo maar niet bij iemand gaan afzetten die er totaal geen verstand van heeft, en de meeste mensen hebben er schrik van

 

iig bedankt voor de info

elios

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sommige gevallen doe ik dat ook wel, zo is er iemand uit de buurt die een baardje van mij heeft aangeschafd die zijn dier brengt als baasje weg is en zo zie ik mijn oude vriend nog eens terug :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×