Jump to content
elios

Achterwand Beginneling

Recommended Posts

hallo,

dus begonnen aan installatie van de achterwand van terrarium, heb "isimo" aangekocht bizonkit en allerhande om de achterwand te maken

heb deze platen niet op maat kunnen krijgen dus met zoals u ziet bovenaan en aan de rechterzijde een stuk om

post-2-1347028709.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het best leg je de terrarium op zijn achterzijde, zodat alles mooi kan dicht vloeien.

De naden zou je ook eerst kunnen dichten met lijm speciaal voor isimo.

Het ontwerp ziet er toch al goed uit, laat ons zeker af en toe een update zien ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb de naden eerst dichtgespoten met silicone, en dan de tegellijm erover, eerste laag, is allemaal wit, geen donkergrijs, is Flex tegellijm(was me aangeraden, makkellijk te verwerken)

hou jullie zeker op de hoogte, heb nog een plateau aan de linkerzijde bij aangebracht, zal steeds een foto bijplaatsen, zo zie je dan wat ik fout doe en kunnen jullie me corrigeren ;-)

 

elios

Share this post


Link to post
Share on other sites

is inderdaad nog een leuke bezigheid zelf een achterwand maken !kan je je creativiteit de vrije loop laten ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes morgen met de inspuiting, de gezondheid gaat voor en zo kan de lijm een dagje extra uitharden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er alvast een goed begin uit... Ik ben zeker benieuwd naar het eindresultaat.

Veel beterschap met je rug! Zeker lang genoeg rusten h

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo, hier ben ik terug, heb de terrarium afgewerkt, de kleuren zijn een beetje bleek uitgevallen zoals jullie zien op de foto, maar de verrassing was groot toen de vrouw hier plots met de baardagaam aankwam, dus moest het diertje onderdak hebben h

post-2-1347611223.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat met de nieuwe aanwinst :cheer:

Ziet er een leuk diertje uit :rolleyes:

Hoeveel lagen heb je nu gebruikt en is alles goed uitgehard <_<

Wat bedoel je met planten in te plaatsen?

Hou rekening dat baardagamen alles slopen van echte planten en ook alle planten zijn niet zonder risico.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nb: was sterk geconcentreerde kleurstof om in sierpleister te doen, oranje, en als de warmtelamp erop zit dan geeft het een lichte terrakleur af, er mocht mijn inziens nog meer kleurstof in, maar het uiteindelijk resultaat zie je maar als alles opgedroogd is

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag vastgesteld dat het een mannetje is(vrouw had dus geijk met de naam jefke te geven ;-)) is voor de eerste keer in bad geweest, en zie nu dat hij aan het vervellen is, is misschien daarom dat hij niet veel eetlust heeft, hij eet maar enkele meelwormen en wat groente per dag en dan enkel nog in de late nammiddag, krekels daar ziet hij niet naar om, en wil niet uit de hand eten, enkel vanaf een bordje

 

was om jullie ff op de hoogte te houden

 

elios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jefke ziet er een leuk baasje uit :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, is alle dagen een nieuwe belevenis met die dieren  ;)

Pas op want het werkt verslavend ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja Jo daar weten wij alles van. ooit begonnen we er met 1 of twee.

 

Ik heb er nu 13 zitten en 3 dwergjes, twee landschildpadden en twee slangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat beloofd ;)

 

heb al naar een tweede staan kijken maar "moeder" de vrouw was erbij, snap je, dus ff geduld hebben hahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat beloofd ;)

 

heb al naar een tweede staan kijken maar "moeder" de vrouw was erbij, snap je, dus ff geduld hebben hahahahaha

zie je het begint al ! :lol::lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×