Jump to content
Wil

28 Juli Ga Ik De Baardagaam Ophalen

Recommended Posts

Het gaat gelukkig ook goed met Bob, hij komt gewoon weer tot zijn eigen soort en niet meer ze bang.

Ik schrijf ook altijd op de site van de Reptielen Opvang waar Bob vandaan kom en die schreef als reactie....

 

Ik sta hier echt van te kijken wat jij in zo'n korte tijd voor elkaar kan krijgen.

Maar goed van jou krijgt hij veel liefde en dat is voor zo'n diertje erg belangrijk.

Dieren horen eigenlijk niet in een opvang maar bij iemand thuis die ze veel liefde kunnen bieden.

Bob is hier het levende bewijs van in de opvang erg boos altijd en niemand mocht hem pakken.

Bij wil krijgt hij erg veel liefde en dat hoort elk dier te krijgen of het nou een baardagaam een slang of wat dan ook is ze verdienen dat.

Ga zo door wil wij zijn blij dat hij lekker naar jou is gegaan.

 

Ik vind het echt geweldig met Bob, Ik maak hem gewoon weer Baardagaam.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Allemaal,

 

Hier weer een stukje over mij, Bob dus.

Het gaat goed en krijg het steeds meer naar me zin hier, Ik ben veel minder bang en laat me gewoon pakken.

Kan wel wegrennen maar ze pak me toch, Dus blijf ik netjes stil tot ik eruit ben, Ja dan wil ik wel op de grond of in de zon he.

Ik ben erg aan het vervellen en wil daar vanaf, Probeer ook vanalles.

Ik ga nu elkedag in bad, lekker zwemen , en dan kom de velle wel los. Kijk maar .

550679_507804485899138_2108664545_n.jpg

Hier geniet ik wel van , Maar ben ik het beu, poep ik en ja dan moet ik er uit, Lekker in een handdoek.

Ja mag ook in de zon zitten. Aan Marley heb ik niks, Die ligt maar te luieren in zijn huis, Maar Zaterdag was hij uit z`n huis gekomen, Opwarmen.

Zondag was hij ook al aan het warmen, En ja de zon was er, en ging hij ook maar even in de zon.

Maar wat hij doe, Gewoon in de plant gaan klimmen om hoog te zitten. Dat doe ik niet hoor zo brutaal ben ik niet.

185127_507804579232462_1005024095_n.jpg

En ik moet toe kijken in me huis, Mag en kan er niet bij, Maar ben wel supper nieuwschierig, en wil alles zien.

576398_507804545899132_506701523_n.jpg

Dus in het weekend was er leven hier in huis, Elke stap die Marley doe in zijn huis, hoor ik en raak opgewonden.

Vandaag maandag is Marley weer in zijn huis gaan liggen, Tja voor hoelang weet ik niet.

Ik ga echt nog niet rusten, Heb nog genoeg enegie, Rusten kan altijd nog toch.

Oja en de meeste vellen ben ik kwijd gelukkig.

Tot de volgende x

 

Lik Bob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knap Wil ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

word steeds meer baardagaam ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bob van dag 1 tot nu. Hij is echt opgeknapt hoor.

P1040178.jpg

 

P1040289.jpg

 

P1040323.jpg

 

Maar aan rusten denk hij nog niet hahaha

 

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er toch al wat dikker uit ook ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat het met Bob, Goed gelukkig, soms heeft hij nog wel eens een dag van bang zijn, maar dan pak ik hem en praat met hem.

En om hem rustig en op zijn gemak te laten voelen, weet ik waar ik hem kan aaien dat hij in een soort trace krijgt en dan is hij heel rustig en is hij lief en gaat zijn baard weer netjes op kleur.

318915_374681069282431_536326827_n.jpg

 

184909_374681129282425_1983495273_n.jpg

 

75929_374681169282421_1349972130_n.jpg

 

Hij ga nu wel zijn eigen voorberijden op zijn winterrust, Ligt langer in zijn huis en kom toch even kijken wat er allemaal gebeurt.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier bij ons zegt men, hij is met zijn gat in de boter gevallen :lol:

De gelukzak :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bob mag inderdaad van geluk spreken dat jij hem hebt opgevangen! Hij ziet er goed uit! En ja wij hebben zelf ook al eens een mindere dagh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de dieren vrienden die ons volgen.

Het staat nu onder Leguaan.

 

Spyke, Marley en Bob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo dieren vrienden die ons volgen, Hier een stukje van Marley, Bob en Spyke.
Ik Marley begin met het verhaal, Ik ben al weer een poosje uit winterrust, En eet erg veel, Ben al weer vervelt, Dus wat er in de rust is afgegaan, zit er alweer 10x aan.  Ik ben al weer heelmaal gewend aan me nieuw huisje. Ik ben ook al gewend aan Spyke, Ach hij hoort er nu ook bij heKijk ik zie er gezond uit he.
559786_580517411961178_552044430_n.jpg
Als de zon er is mag ik lekker in het raamkazijn, Dus vermaak me wel, Oja en in bad ben ik ook nog geweest, en vind er nog steeds niks aan, Veel te nat brrrrr.
Dus ben er altijd weer snel uit, Gauw erin poepen en hoppa eruit. En lwkkwe warmen onder de lamp.

Ik Bob vind het niet leuk om te zien dat er een bewoner bij is, Ik ben nu ook uit winterrust, en wat zie ik een groot beest, en dat kan niet, Dan is mijn terarium te klein hoor...Maar nou moet ik vertellen dat ik dat ook heb als ik Marley ziet, Ik ben een moeillijke baaragaam en ben nog steeds een beedje bang, Niet meer van me vrouwtje hoor, zei mag alles doen met mij...
582411_580517485294504_622243942_n.jpg

Dus als Spyke op de grond loopt, Dan wordt mij baard zeker wel zwart, Maar mocht ook even op de grond, nadat ik zo druk was in de bak.
625598_580846685261584_1623177338_n.jpg
Ik moet  gewoon wennen aan de medebewoners in huis.

Ik Spyke gaat het aan wennen, ik loop niet meer weg, als er een hand naar me toe komt, En mag er elkedag even 1 x uit, echt genieten, Ik vind het niet erg om met baardagaame te leven, Loop gewoon lekker door, Ondekken doe ik erg graag, Maar met ondekken val er ook wel eens wat, Een plant, en dan schrik ik wel hoor, Ik klim erg graag, Maar ook in de gordijnen , maar dat vind vrouwtje niet goed, Jammer hoor.
http://www.youtube.com/user/Dena1Cizmo?feature=mhee

Ik ben al 1 x vervelt, en eet wel wat , als het naar me bekkie is, Andijvie, gewoon alles wat groen is eet ik niet, Goei nog steeds me houtsnippers erin.
Hier nog een foto van mij.
64105_580517648627821_1337531514_n.jpg

Zo weer een stukkie uit ons leven.

Lik Marley, Bob en Spyke.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou gewoon de baardagaame als dagboek, Dit doe ik al 6 jaar en onze Spyke zal ik probeeren niet veel te schrijven hier.

Als ik wat te melden heb over Spyke dan bij de Leguaan.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Dit zijn weer mooie foto's en een leuk verhaal van prachtige dieren. :)

 

Steeds weer leuk om te zien hoe  goed de dieren door jou worden verzorgd. ^_^

 

Gr Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijft leuk om te volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo dieren vrienden, Hoe gaat het met ons hier.

Met mij Marley gaat het heel goed, Maar me niet druk, zit lekker in het zonnetje en eet erg veel, Dus ik ben lekker aan het bijkomen.
Ik ben gek op groenten en fruit, Maar een rupsje gaat er ook wel in hoor, Elke dag mag ik er wel uit, Of lekker op de bank zitten, of in het zonnetje in het raamkozijn, Heerlijk , maar me eigen lekker plat en voel de warmte van de zonnen stralen .
387221_598582096821376_2050426238_n.jpg

Zo en nou ik Bob dus, Ik vind het nog steeds niks al die dieren hier, ik ben hier 27 April 9 maanden, Moet zeggen beter als in de opvang, Ik beet daar en was erg wild,
Dat ben ik nog als er andere dieren op de grond loopt, Dat maakt mij zo opgewonden, Me baard kan dan niet zwarter, Me vrouwtje kan alles met me, Ik wordt dan echt super rustig, Me baard wordt weer normaal en lig dan lekker bij haar, en niemand die stoor, Ze stel me gerust en dat vind ik dan heerlijk , Dat wil ik wel uren zo , Ik heb ook veel meegemaakt, Dus zal nooit met andere dieren kunnen opschieten, Ik ben een drukte schopper, maar met me vrouwtje vind ik het leuks, en vergeet dan de dieren.
387221_598582093488043_1957535484_n.jpg
Eten gaat me ook goed af, Ik ben de grootste hier  in huis, Maar zal niet lang meer duren. Spyke groeit ook snel.

Ja en dat ben ik.
387221_598582106821375_122416262_n.jpg
Ik Spyke doet het goed hier, Morgen meet en weeg dag, Is in jan voor het laats gedaan, Is kijken of ik ge groeit ben.
Ik kom elke dag uit me terarium en ga er ook weer zelf in, als ik zin heb, Ik ben nog wel schrikkerig , Maar ze kan me wel pakken, en loop niet weg, Tja in bad hoeft niet, En met de sproeier ook niet, maar nat spuiten doe ze elke dag, In het begin liep ik er voor weg, Maar get heeft geen zin, ze doet het toch, Dan maar nat worden, Krijg veel verschillend eten, en proef wel alles, Ik kan heel goed klimmen, dus kom eigelijk bijna overal in de kamer  , Dus onderzoek ik alles.
387221_598582103488042_1982581076_n.jpg

Morgen schrijven we nog of ik gegroeit ben, maar ik denk van wel.

Lik Marley, Bob en Spyke.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Weer mooie foto's en een leuk verslag. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dieren nu ... Bob , Marlye en Spyke.

 

 

post-481-0-28231000-1398972773_thumb.jpg

post-481-0-42572900-1398972796_thumb.jpg

post-481-0-10826800-1398972834_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×