Jump to content
Sign in to follow this  
JDG

Houten 3 Juni

Recommended Posts

Zondag 3 juni is het terug Terraria Houten.

 

Wie heeft er een stand of komt even langs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteraard ben ik weer aanwezig :) Een beurs die ik niet wil missen.

De houtenbeurs van 3 juni is ook de drukste van de drie houtenbeurzen die gegeven worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Wij zijn helaas niet van de partij. :(

 

Voor wie wel gaat, een leuke, gezellige en geslaagde dag toegewenst.

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier zullen we aanwezig zijn !nog eens een dagje tussenuit van maken ! :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zullen er staan met stand, naast baardagamen zullen we waarschijnlijk ook kameleons en pijlgifkikkers bij hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij zullen er staan met stand, naast baardagamen zullen we waarschijnlijk ook kameleons en pijlgifkikkers bij hebben.

van eigen kweek jo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zullen er ook weer niet bij zijn, spijtig wel! Liam heeft zijn eerste schoolfeest die dag dus we zijn eens benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij zullen er staan met stand, naast baardagamen zullen we waarschijnlijk ook kameleons en pijlgifkikkers bij hebben.

van eigen kweek jo?

Nee Bart, van Sven die me helpt op beurzen, maar aangezien hij zondag schoolfeest heeft van zijn dochtertje zal hij er niet bij zijn en dus ook niet zijn dieren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de mensen die morgen komen wens ik een fijne beurs toe.:)

Als je even een praatje wilt komen maken, wij staan recht over de bar in de grote zaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zijn terug van houten !was naar mijn gevoel en de lege parkeerplaatsen weinig volk!wel gezellige praatjes kunnen maken oa met jo(en jo heeft de dochter nog lang lopen zagen voor een fretje?) :lol:

en de 100%citrussen waar ik naar op zoek was zijn komende !zal wel nog enkele weken gedult hebben :(

wel zeer mooie baardjes gezien, en hoe meer ik kameleons zie hoe neiger het begint te jeuken om dat ook nog in de collectie toe te voegen ! :D

de toelating van het vrouwtje is er al ! :cheer::cheer::cheer:

dus al bij al nog eens een leuke uitstap!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze editie Houten was zeker niet de drukst bezochte.

Misschien zat de regen daar ook voor een deel tussen, in ieder geval is het zeker niet aangenaam om 2 uur op en 2 uur af in de kletsende regen te rijden :(

De beurs zelf was wel gezellig mede door de leuke babbels en de vele bekende gezichten.

Waar ik me persoonlijk wel aan erger is dat er de laatste tijd weer zoveel wildvang en onverandwoorde reptielen opduiken op beurzen.

Tafels volgepropt met krekelbakjes vol uitgemergelde diertjes (soms roerloos) kaaimannen, .....zag er volwassen wateragamen en helmbasilisken zitten die er op zijn zachtst uitgedrukt niet goed uitzagen voor 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×