Jump to content
Sign in to follow this  
kenny84

Mijn Leguaan Doet Laatste 2 Dage Raar

Recommended Posts

Hallo, heb nu mijne Dragu 9 tal maanden en in het begin was die beetje tam naarmate die groter werd minder en minder, nu merk ik dat ik hem soms eruit kan hale zonder probleme en andere dage loopt die weg.

Ik haal hem zoiezo elke dag eruit voor enkele uurkes en meestal zit hij dan op mijn arm of nek of loopt hij rond op de tafel en uit mijn hand ete doet hij soms.

 

Zat eergistere aan de pc en hoorde iets tege het raam vliege en paar min erna terug blijkt da mijn leguaan tege het glas van zijn terrarium op springt wrm heb ik geen idee, iemand suggestie wat ik kan doen of veranderen? hij zit in ene terrarium 2m lang 1.60m hoog en 1 m diep.

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kenny,

 

Kan de zon op het terrarium schijnen?

 

Deze middag zijn onze baardagamen ook wilder als normaal.

 

De zon schijnt op hun terrariums, en ze worden steeds wilder.

 

Alles lijkt in paarstemming te komen.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey marc, neje nie echt.

Heb nu wel vandaag baardegam met mijne leguaan same gezet en tot wonder is hij rustiger geworden

weet nu niet of ik hier goed aan doe maar voor de moment blijkt het dat ze elkaar acceptere ze ligge zelfs naast elkaar onder de lamp

Maar afwachte hopelijk blijft het zo en ook de baardegam is leverdiger geworden echt raar

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat hij wat teveel op stap mag gaan en dat hij dit wilt aantonen door op het glas te springen.

Raad de combinatie van deze twee wel niet aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zou ik ook zeker niet doen, baardagaam bij leguaan. Een leguaan wordt veel te groot om ze samen te huisvesten...

 

Eenmaal ze de smaak te pakken hebben om op wandel te gaan kan het gedrag dat je leguaan vertoont er dus mee te maken hebben en kan het zijn dat hij of zij inderdaad probeert zoveel mogelijk buiten zijn terra te vertoeven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×