Jump to content

Recommended Posts

Prachtig Wil, ze hebben het daar blijkbaar goed naar hun zin :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steeds leuk je verhaaltjes te lezen! Mooie foto's en zoals jo al zegt, ze hebben het daar echt naar hun zin bij jouw!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een leuke verhaaltjes :D

En wat zien ze er goed uit.. Helemaal top :cheer:

 

Ze genieten echt.. Mooi om te zien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn weer een week verder, en ja het gaat hier gewoon door.

Marley vertelt, Hallo allemaal, Moest weer in bad he, maar ze weet toch dat ik dat niet leuk vind, en toch doen he, wat denk ze wel , ik ga er wel aan wennen, Nee dus niet he, ik vind 1 min lang zat kijk maar.

1.jpg

Ja je denk wel van hee hij zit is een keer stil in het water, ja voor dit zeker, daar moet ik de tijd voor hebben .

2.jpg

Zie je ik mag er weer uit gelukkig pfffff.

Op een kleed zitten is veel beter, kan ik alles in de gaaten houden.

3.jpg

O, wat zie ik daar, Mimi komt kijken naar mij, en die is weer goed aangekomen in een week, Of weer met eitjes aanmaaken of gewoon de verwennerij hier .

4.jpg

Kijk daar komt ze, en wat noet ik doen, blijf maar staan, ze is zo groot voor mij.

5.jpg

Hallo kom je even een praatje maaken met me, gezellig.

6.jpg

Ach wat lief krijg een lik van je, je krijg er geen een terug hoor, ik blijf netjes zitten nou ja netjes, even wennen.

7.jpg

Sta op me tenen als je wegloopt, Pffff wel een beedje eng hoor.

Maar ik ben blijven staan en dat voor mij die van alles bang is.

Tot de volgende dagboek van ons.

 

Lik Marley en Mimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Wederom prachtige foto's met zeer leuke verhaaltjes erbij. ;)

 

Heb in een ander topic gevraagd of Mimi al wat is bijgekomen, gelukkig

lees en zie ik dat dit gelukkige zo is. :rolleyes:

 

Dikke pluim voor jou voor de goede verzorging van al je dieren. :)

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Marc ze komt goed aan en eet ook erg veel maak niet uit wat ik neerzet ze eet .

Maar hoop niet dat ze eet om voor de 8e x eitjes aan te maken.

Wand ze komt echt weer veel aan.

De rupsen zijn al op hoor, een bakje is niks voor haar.

Dus ik ben zeer benieuwt wat me nog te wachten staat met haar.

Hou alles bij en voor haar heb ik een speciaale map, en die gaat mee als ze weer terug gaat naar de eigennaar, Kunnen ze alles nakijken als er weer wat is met haar.

Hoe lang ze hier nog blijft weet ik niet, ze moet eerst sterk en op gewicht zijn.

En ja er wacht alweer een andere baardagaam op mij, Die is erg bang voor mensen, heeft me ook nodig, Maar eerst Mimi.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Ik Mimi ga vertellen, Nou om te beginnen gaat het supper goed met mij, Eitjes zijn gestopt en kom weer mooi op gewicht.

Me mestonderzoek was goed, Die van Marley ook ;-) en eet erg veel groenten en fruit.

P1040063.jpg

Kijk ik ben wel erg lief voor Marley, Samen in de zon en genieten van elkaar.

Ik ben ook erg aan het vervellen, en dat geef alleen maar kriebbels, Dus elkedag lekker in bad.

P1040080.jpg

Kijk je ziet het goed, Dus ben ook lekker aangekomen hier, en ik ga 11 juli weer naar me eigen huis.

P1040067.jpg

Maar me huis waar ik nu in zit gaat mee, Me vrouwtje was supper blij dat ik weer terug kom.

Me huis is opnieuw ingericht, Ik heb een verhoging waar ik lekker op kan zonnen, Is voor mij gemaakt.

Marley ga ik missen, daar kan je lekker bij zitten en hij wil niet paren. Marley gaat af en toe in bad, Hij blijft het niks vinden.

Nog geen min dan komen de belletjes al, Poeppen.

P1040081.jpg

Marley heeft ook een mooi groot huis gekreegen, Hij had echt zo iets van nou ja moet dat nou, Pfffff.

Zijn baard was zwart ipv oranje. Hahahaha. Maar nu is hij weer gewoon Marley mooi en oranje.

P1040066.jpg

Ik heb hier 3 maanden gezeten en heb het supper naar me zin, De aandacht zal ik missen....en Wil.En ik haar ook hoor, Ze is een mooie dame, en heb haar weer beter kunnen maken, Lekker weer op gewicht, Zal haar missen, zeker met badderen, Dat doe ze zo graag, En met Marley kan je de handdoek bij je houden hahahaha.

Gauw poeppen en ik ben eruit.

 

Lik Mimi&Marley.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×