Jump to content
coninx

Vrouwke Met Manlijke Trekken ?

Recommended Posts

Hey mensen vanochtend toen ik d lampen aan deet zag ik een van de vrouwe mijn red dobbel het met manlijke trekken kop knikken baard aan de zijkant beetje zwart...

 

Heb het baardje nu een klein jaar heb deze gekocht bij svenson als vrouwtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm dan zou ik toch nog maar eens goed kijken. Ik heb bij dezelfde kweker ook een 100% vrouw gekocht en dat bleek na iets meer dan een jaar toch echt een 200% man te zijn..........:blink: Bij dit baardje was het dan ook erg moeilijk te zien en was tot aan een jaar dan ook totaal niet mannelijk. Zat zelfs met drie vrouwen in een terra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmmm dan zou ik toch nog maar eens goed kijken. Ik heb bij dezelfde kweker ook een 100% vrouw gekocht en dat bleek na iets meer dan een jaar toch echt een 200% man te zijn..........:blink: Bij dit baardje was het dan ook erg moeilijk te zien en was tot aan een jaar dan ook totaal niet mannelijk. Zat zelfs met drie vrouwen in een terra.

Hier zat zij/hij met 1dame en zag er niks speciaal aan dat het een man was. Tot vandaag.... Heb gelijk gekeken en twijfel zelf of het een man of vrouw is... Heb hem/haar nu apart gezet

Heb haar als subadult gekocht bij svenson

 

Maarja beetje raar natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hier een dominante vrouw zitten met heel veel

mannelijke trekken maar 100 % vrouw

 

zit ook te kop knikken en achter andere vrouwtjes aan en een

zet ook haar baar op en word een klein beetje zwart

 

mijn hera ( sandfire red afkomstif van reptibel )

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb hier een dominante vrouw zitten met heel veel

mannelijke trekken maar 100 % vrouw

 

zit ook te kop knikken en achter andere vrouwtjes aan en een

zet ook haar baar op en word een klein beetje zwart

 

mijn hera ( sandfire red afkomstif van reptibel )

Heb je ze ook apart gezet ?

 

Wat die van mij zit constant achter et vrouwke aan daarom dat ik hem/haar apart heb gezet.

 

Kweet niet met 100% wat et is ( onduidelijk <_< )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt vrouwen die hetzelfde gedrag vertonen als mannen, die zelfs overgaan tot copulatie of met andere woorden het proberen.

Als er geen hemipenis aan te pas komt ben je pas zeker dat het wel degelijk vrouwtjes zijn.

Probeer anders eens een foto te nemen van de staartwortel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen.

 

Heb nu eens fatsoenlijk gekeken naar de staartwortel... en het is dus een man

 

Grtz kenny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja als je hem als 100% vrouw hebt gekocht dan zou je eventueel contact kunnen opnemen met de kweker en het probleem voorleggen als je geen ruimte hebt voor een man. Misschien dat hij iets heeft zitten wat hij dan kan ruilen. Je zal ze dan toch apart moeten gaan huisvesten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja als je hem als 100% vrouw hebt gekocht dan zou je eventueel contact kunnen opnemen met de kweker en het probleem voorleggen als je geen ruimte hebt voor een man. Misschien dat hij iets heeft zitten wat hij dan kan ruilen. Je zal ze dan toch apart moeten gaan huisvesten.

Dat ga ik eens proberen! Ja toen ik het gedrag zag heb ik hem dadelijk apart gezet :-) ja zit nu opt moment met 3 mannen en 2 vrouwen. Dus ga zeker overwegen om contact op te nemen met de kweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan het natuurlijk altijd eens proberen maar heb je dit baardje al lang dan?

Hopelijk komt er iets uit de bus of kan je de man zelf houden. Zelf zou ik het zonde vinden om het dier terug weg te doen als je er al voor gezorgd hebt. MAar ik ben nu eenmaal iemand die daar heel emotioneel in is misschien :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kan het natuurlijk altijd eens proberen maar heb je dit baardje al lang dan?

Hopelijk komt er iets uit de bus of kan je de man zelf houden. Zelf zou ik het zonde vinden om het dier terug weg te doen als je er al voor gezorgd hebt. MAar ik ben nu eenmaal iemand die daar heel emotioneel in is misschien :rolleyes:

Hoi sara

 

Heb dit baardje van vorige zomer... Voor dat gij de terra in ging heb ik voor aller zekerheid nog eens gekeken en was 100% vrouw.

 

Kga hem vandaag een mailtje sturen. Heb er geen tijd voor gehad door prive redenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dus vannacht contact gehad met de kweker en hij zegt dat hij er niet veel aan kan veranderen. En dat het zelde is dat hij mis zit met het geslacht...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dat is niet zo netjes. Natuurlijk kan het elke kweker een keertje gebeuren, maar dan moet je zoiets wel recht kunnen zetten met de koper. Zeker als je een dier verkoopt als 100% vrouw. Vrouwen kosten doorgaans ook meer geld als mannen bij aankoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja dat is niet zo netjes. Natuurlijk kan het elke kweker een keertje gebeuren, maar dan moet je zoiets wel recht kunnen zetten met de koper. Zeker als je een dier verkoopt als 100% vrouw. Vrouwen kosten doorgaans ook meer geld als mannen bij aankoop.

Idd cindy ! :)

 

Klopt dat het elke kweker wel eens kan gebeuren maar dan zo reageren alle bedoel neem hem ook niks kwalijk maar zoals jij zegt kosten vrouwen meer als mannen. Nu heb ik het gekocht voor 180

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat over dit baardje

 

 

Zo zou hij moeten zijn.

185643_1683288559883_1167685500_31481428_7344130_n.jpg

 

En zo ziet hij er uit.

 

2012-01-24164537.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat kan een broertje zijn van die van mij haha Veel baardjes zullen er anders uitzien op latere leeftijd dus dat is niet iets vreemds. Maar ik begrijp nu wel waarom die inschattingsfout gemaakt is. Had het zelfde probleem ook aangekocht als een 100% vrouw. Genoeg ervaring en toch zag ook ik het niet. Wat is de kleurslag van je baardje?

 

Dit is Saphire

 

dsc07053w.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Cindy.

 

Kan jij meschien de 2 vorige reactie's verwijderen van die kerel...

 

Het gaat om een Red leather dobbel het. Toen ik het baardje kreeg zat hij in zijn vervelling en heb dagelijks een badje gegeven en is nooit op de kleur gekomen...

 

Mvg Kenny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze kan ik helaas niet verwijderen dat zal een moderator of de beheerder moeten doen, maar heb ze wel gemeld dus zullen ze zo snel mogelijk verwijderd worden.

 

Groetjes Cindy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn verwijderd, bedankt voor het verwittigen ;)

 

Wat het baardje zelf betreft, zou ik eerlijk gezegt ook als kweker geen baardje terug nemen na een klein jaartje.

Als dit binnen de paar weken gebeurd zou dit geen enkel probleem mogen opleveren, maar toch niet over een zo lange periode.

Je weet tenslotte ook niet als kweker hoe de dieren al die maanden zijn verzorgt en het risico is dan ook te groot om je eigen dieren in gevaar te brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze zijn verwijderd, bedankt voor het verwittigen ;)

 

Wat het baardje zelf betreft, zou ik eerlijk gezegt ook als kweker geen baardje terug nemen na een klein jaartje.

Als dit binnen de paar weken gebeurd zou dit geen enkel probleem mogen opleveren, maar toch niet over een zo lange periode.

Je weet tenslotte ook niet als kweker hoe de dieren al die maanden zijn verzorgt en het risico is dan ook te groot om je eigen dieren in gevaar te brengen.

Graag gedaan Jo.

 

Betreft het baardje.

 

Ik snap u wel kzou het ook niet doen maar ja nu zit ik hier met een man ipv een vrouw :-)

 

Hij heeft wel een ander baardje aangeboden een : orange-rood citrustrans het hypo vrouw

 

Nu begrijp ik ook wel dat hij wil dat ik hier voor betaald had al gevraagt of er een ruilmogenlijkheid was of dergelijke maar geen gehoor gekregen.

 

Achja we zien wel wat het wordt ! :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je ook wel weer gelijk in Jo dat is ook zo. En het kan ook iedere kweker overkomen. Maar soms is het ook de manier waarop het gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan misschien ook vragen om als je van plan bent nu een vrouwtje bij die kweker te nemen wel wat van de prijs te doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kan misschien ook vragen om als je van plan bent nu een vrouwtje bij die kweker te nemen wel wat van de prijs te doen...

Dat kan ik eventueel ook doen ja :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou je eventueel wel kunnen vragen of er iets van de prijs af zou kunnen als je een vrouwtje koopt. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×