Jump to content
Sign in to follow this  
Cindy010

Aanslag Luik (belgi

Recommended Posts

Waar gaat het toch heen in deze zieke, trieste en harteloze wereld? Nu weer een aanslag in Luik waar een of andere hersenloze met granaten gooit. Daarna stapt deze lafaard ook nog eens uit het leven, om zijn straf te ontlopen. Twee jongens van 16 en 17 jaar oud en een kindje van 17 maanden dood. Een vrouw van 75 die klinisch dood is en de huishoudelijke hulp van de buren die bij een loods dood gevonden is en nog eens 120 gewonden. Ik kan hier echt met mijn pet niet bij hoor. Mijn gedachte gaat uit naar deze slachtoffers en familie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Cindy,

 

Ik vrees ervoor dat deze toestanden in de toekomst nog veel meer

zullen voorkomen wereldwijd. :(

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, een gewoon mens kan dit niet vatten en begrijpt niet wat er in zo een monster omgaat.

De wereld is ziek en het zal er zeker niet beter op worden.

We kunnen alleen maar hopen dat wij of iemand uit ons midden niet met deze wreedheden geconfronteerd worden.

Deze mensen hadden het ook niet zien aankomen en waren juist op een slecht moment op de plaats van het gebeuren en jammer genoeg hebben we dit niet in de hand we kunnen allleen maar hopen dat het ons niet overkomt.

Ben indertijd een goede vriend verloren toen er een raid was op de Delhaize van de bende van Nijvel in Aalst, hij zat in zijn wagen op de parking te wachten met zijn dochtertje....waarom is het enige dat je je dan kan afvragen de klok kan jammer genoeg niet meer terug gedraaid worden.

Onze gedachten gaan dan ook uit naar de families die dit nu van dichtbij moeten mee maken en wens hen veel sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad jo een gewoon mens kan dat niet snappen

wat er omgaat bij zo soort mensen

ik kan het ook net vatten dat mensen die al veroordeelt zijn geweest

voor wapen handel en nog veel meer

dat die zo rap weer op de straat rond lopen

en dan moet je nog geloof hebben in het gerecht

en het zal er zeker niet op verbeteren met deze wereld

en wat er rond op rond loopt

hierbij gaat ook mijn gedachten naar de families en slachtoffers

en wens deze mensen veel sterkte toe met het verwerken van deze

trieste dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×