Jump to content
gregske83

Nakweek

Recommended Posts

ik heb sinds 15 oktober nakweek van mijn baardjes en die zullen nu ver weg mogen dus als er geintreseerden zijn laat je het maar weten

vader is leather back de moeder yellow :

groetjes greg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet goed dat je de baardjes nu al weg doet naar een nieuw huisje aangezien ze vandaag pas 6 weken zijn. Baardjes onder de 8 weken zijn niet altijd sterk genoeg en kan er nog van alles mis gaan. Zeker als degene die ze koopt weinig tot geen ervaring heeft met baardagamen. Als je het goed wilt doen en het beste voor hebt met de kleintjes dan laat je ze pas naar een nieuw huisje gaan als ze 8 weken zijn en dat is op 10 december.

 

Groetjes Cindy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook even je berichtje verplaatst omdat het niets met een beurs te maken heeft.

Wat Cindy zegt klopt wel. Wij hebben ook onze nakweekjes pas weggedaan als ze 8weken waren en ouder.

Je kan natuurlijk nu al wel mensen zoeken die op zoek zijn naar een baardje en zogezegd dan laten reserveren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was ik van plan om ze maar pas weg te doen na 8 weken maar ben toch al op zoek naar geintreseerden toch bedankt voor de raad en om mijn bericht te verplaatsen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaak helpt het ook om een paar leuke fotootjes van de nakweek erbij te plaatsen dat geeft mensen een beter zicht waar ze op reageren.

 

Groetjes Cindy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes met de zoektocht naar een nieuwe thuis voor je dieren.

Foto's zouden inderdaad helpen zeker als je zegt dat men kan reserveren, je moet dan wel weten wat je kan reserveren h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uploaden met imageshack dan kan je ze daar gelijk verkleinen om op een forum te plaatsen. Je kan ook photobucket gebruiken.

 

Groetjes Cindy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×