Jump to content
Sign in to follow this  
Cindy010

Dieven Stelen 120 Retielen Bij Animal Express

Recommended Posts

Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.as...icleid=RS3I9HFJ

Daar staat ook een foto van de dief gemaakt van een camera beeld.

 

DILBEEK - Dieven hebben afgelopen weekend tientallen reptielen en vogels gestolen bij dierenspeciaalzaak Animals Express in Groot-Bijgaarden. Het totale verlies bedraagt een paar tienduizend euro. De zaakvoerster kondigt extra maatregelen aan.

 

Zaakvoerder Christiane Van Caelenbergh van Animals Express is heel wat van haar dieren kwijt na de diefstal in de nacht van zaterdag op zondag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig om te horen maar misschien en dat hoop ik komen de dieren beter terecht dan waar ze zaten.

Ik heb het zelf nog niet met eigen ogen gezien omdat ik dit niet wil zien maar blijkbaar is de toestand van de dieren echt niet om op te sommen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De reptielenafdeling is erop vooruit gegaan sinds de laatste verzorger er is.

Jammer dat dit gebeurd is, maar ik heb toch mijn twijfels over het bewakingssysteem als dit al een paar keer achter elkaar is gebeurd.

Toch niet normaal dat men rustig met een winkelkarretje twee uur kan rondlopen en kan inladen <_<

Of de dieren beter terecht zullen komen betwijfel ik, daar deze wel in het zwarte circuit zullen belanden :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blij te horen dat de afdeling erop vooruit is gegaan! De dieren kiezen er tenslotte zelf niet voor om in een hokje ofzo te zitten...

Ja, dat dacht ik ook wel van het alarm. Dit is voor de dieven een echt rijk waar ze gewoon alles kunnen nemen wat ze willen zonder ze gestoord worden... Hopelijk kunnen ze er iets aan veranderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×