Jump to content
Wil

Sorry

Recommended Posts

Sorry mensen dat ik er weinig ben.

Maar heb vandaag gehoort dan me pa is opgegeven aan darmkanker, op 7 plekken is het uitgezaait, Ze kunnen niets meer voor hem doen.

Morgen horen we of hij naar huis mag om daar te sterven.

Me broer is aan de cemo voor keelkanker dus het loopt niet echt soeppel hier.

Ik zelf loop in het zh voor me hart.

Dus ben erg weinig op forms.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel sterkte gewenst Wil.

Het zal zeker een zware tijd worden voor jullie, maar probeer deze laatste momenten zo intens mogelijk te beleven.

Afscheid nemen doet pijn, maar denk aan die goede momenten zodat dit de pijn wat kan vezachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel sterkte Wil.

Dikke knuffel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank jullie wel, en gisteren is ook me ma opgenomen in het ziekenhuis.

Ze heeft een long en bloedonsteeking, gaat lekker allemaal.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is dat allemaal daar bij jullie? Veel sterkte! Zoals Jo zegt, het is een zware tijd, maar kop op en aan de mooie momenten denken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij me vader is alles weggehaalt, en wachten tot hij inslaapt, Dan heeft hij geen pijn meer, Oke het is niet niks, maar voor hem is het het beste, Hij heeft 7 tumore, en 16 kilo onder zijn gewicht, Hij kan niet meer geholpen worden, de man is 80 jaar, Hij verdien geen pijn. Me ma heb ik nog niets gezecht, daar kwam ik vanmiddag en ze zei gellijk ik ga mee naar huis, Hoho ma wat is dit. Ik zit alleen maar en krijg medicijne kan ik thuis ook. En ik heb geen gevoel in me been, Ik zei ik ga even naar de dokter , kijken wat er nog is en hoe het is. Ma is erg dwars, en werk niet mee, Zei klaagde over haar been en arm, en ze hebben de arts gehaalt, en ze zei ik heb niks hoor, geen pijn meer. Dus we kunnen niets doen. Ze werkt niet mee, en wil naar huis, Dus vroeg mag het of...... Nou we willen haar nog een nacht houden, Oke daar ga ik voor zorgen, Is me gelukt, Ja ze lig alleen en er is getest op virus van het zh in Rotterdam, waar ze ook liep. Ben met haar gaan lopen in de gang, Ze sleepte gewoon haar been mee, Tja dat is niet goed hee. Half 5 ben ik naar huis gegaan, en nog even gesprooken met de arts, Morgen ochtend bloed prikken en er komt een neuroloog langs. Dus ben benieuwt hoe het gaat morgen , als ze niet weg mag, En ze kunnen haar niet tegen houden pffffff, Heb ik weer.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik leef erg met je mee wil. ik kan je mama wel begrijpen die wil gewoon bij je vader zijn denk ik? hopelijk is de leidensweg van je vader snel voorbij, zoals je al zei hij verdient deze pijn niet :( nogmaals veeeeeeel sterkte!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me vader is vanmiddag overleden, Rust zacht pa, nu kan je met je broer mee, die is 7 weken geleden overleden. Me ma is thuis van half 7 vanavond en heeft een herseninfarct gehad woensdag dus, ze heeft er 4 medicijne bij, Volgende week weer ziekenhuis voor onderzoeken, Dus voorlopping niet klaar met ma. Het ziekenhuis in Rotterdam zei altijd, alles is goed, niet dus, wand ze heeft in het verleden ook lichte herseninfarct gehad, en dat het ziekenhuis in Rotterdam kunnen zien, maar nooit gezecht, Dus nu komt de waarheid naar boven. En ga zo naar bed, ik heb het gehad voor vandaag

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wil

 

ik weet wat het is om iemand te verliezen door kanker

heb mijn meter indertijd zien overlijden door deze ziekte

 

veel sterkte en heel veel beterschap aan je moeder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onze innige deelneming bij het overlijden van je vader Wil.

 

Veel sterkte gewenst aan jou en de familie in deze moeilijke en droevige periode :(

 

Jo en familie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Gecondoleerd.

 

Wij kunnen jammer genoeg over deze omstandigheden meepraten.

 

In ieder geval veel sterkte in deze droevige en moeilijke periode.

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gecondoleerd, ik weet hoe het is om een ouder te verliezen helaas, ik wens je moeder enorm veel succes en je broer ook! Erg veel sterkte!

 

Groeten Joey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×