Jump to content
Sign in to follow this  
Mandarijn

Winkel In Belgisch Limburg

Recommended Posts

Ik ben bezig met een nieuw terrarium voor mijn baardagamen en zoek een winkel/ dieren speciaalzaak om terrarium benodigdheden te kopen. Helaas zijn er bij mij in de regio geen winkels die een uitgebreid aanbod hebben aan schuilgrotten, voerbakken, drinkschalen, etc.

Nu heb ik besloten om verder te kijken naar winkels die verder weg liggen, maar internet biedt niet de oplossing, vandaar deze post. Wie weet winkels in Belgisch en Nederlands Limburg waar ik ruime keus heb in terrarium benodigdheden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zelf kom niet uit jou streek, maar er staan genoeg winkels uit Belgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom altijd in Weert, bij het dierenparadijs. Maar het aanbod aan benodigdheden is niet groot. Vandaar dat ik dit toppic begonnen ben. En de winkels in Belgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goh daar kan ik je niet mee helpen. Op beurzen vindt je dikwijls wel spullen die je kan gebruiken om een terra mee te bouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou ook eens kunnen kijken bij online winkels en het dan bestellen.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viva life in hechtel bestaat niet meer, die andere weet ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben gisteren naar Vlodrop gereden. (Hobbyzoo Anura). Daar heb ik goede tips gekregen voor mijn terrarium. Zij zijn sinds januari open, daarvoor hadden ze een internetwinkel. Ga daar zeker terug om spullen te kopen om mijn terrarium af te bouwen. In ieder geval bedankt voor de winkeltips.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×