Jump to content
Sign in to follow this  
JDG

Elektriciteitsrekening

Recommended Posts

Hoi, ;)

 

Ieder jaar wachten wij vol ongeduld op onze afrekening van de elektriciteit, die het niet beter kunnen passen om dit in de volle verlofperiode van onze rekening te nemen. :angry:

En het was weeral een gepeperde waar mijn vrouw niet kan mee lachen :blink:

Dit jaar weer een opleg van + 600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp het niet hoor. Ik ben twee maanden geleden overgestap naar de Nuon en moest toen mijn meterstanden doorgeven. Na twee maanden heb ik de Nuon gebeld en weer mijn meterstanden door gegeven. Op basis van die twee maanden en dat maal 6 kwamen we op mijn jaar verbruik uit en dat was 150 euro per maand. Daarnaast betaal ik dan nog voor de levering mijn vastrecht en dat is ongeveer 50 euro. dus kom ik op een bedrag van 200 euro per maand uit. Ik heb 10 terra's staan in totaal. Je hooge verbruik moet dan gewoon ergens anders in zitten Jo. Ga eens bewust kijken in je huis zou ik zeggen ;) Ik heb bij de Nuon wel mijn gas en stroom vast laten zetten voor 2 jaar aangezien Het gas en stroom zwaar omhoog gaat deze maand in prijs. Nu moet ik wel zeggen dat ik in huis alleen maar apparaten heb met een A label, overal energie zuinige lampen en ik laat nooit iets op de standby staan of een lamp branden wat niet nodig is, wassen doe ik in de dal uren en in het weekend......... Ik ga dus bewust om met mijn energie..........Wat je ook zou kunnen doen is je meterstand opnemen en na een maand weer dat maal twaalf en even je leverancier bellen. Die kan dan precies uitrekenen wat je verbruikt en daarop je maand bedrag berekenen zo kom je niet voor een verrassing te staan.

 

Groetjes Cindy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jij eventueel erg veel terariums? want dan kan ik wel begrijpen dat die rekening zo veel is. maar heb je eventueel nog geen verhoging van je maandelijks rekening gevraagt dan voel je toch de afrekening niet zo. Kan goet begrijpen dat vrouwlief niet erg blij is met de rekening :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een twintigtal terrarium's staan, maar ik vermoed dat het ook eens kan komen door de broeikas die bijna nonstop gedraaid heeft.

Dit is nu al een vijftal jaar dat we steeds een afrekening krijgen van +/- 500

Share this post


Link to post
Share on other sites

waaaaat??? 335euro per maand en dan nog zoon afrekening???. Mijn man zei "dan koop ik een generator" misschien is dit wel een oplossing voor je??? echt jong dat is toch niet te betalen? echt boeven zijn het toch die maatschapijen!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×