Jump to content
Wil

Een Dag Uit Me Leven

Recommended Posts

Lieve Dierenvrienden.

 

Hier ben ik weer met een dag uit mij leven Yello dus.

Het gaat wel goed hoor met mij, Wil alleen maar uit me terarium.

En ja krijg niet altijd me zin.

 

img_13074550381177.jpg

 

Maar hou wel alles in de gaaten wat er gebeurt daar, En ja wat zie ik, Me bad.

Yessss mag weer in bad, ik ga alvast van me plankkie af, kan ik het beter zien.

 

img_13074550841177.jpg

 

Ja hoor het is echt me bad, Kom op pak me dan...Pffffff loop ze weer weg, en ik hier maar wachten.

 

img_13074550621177.jpg

 

Eindellijk ik mag zwemmen, zie je hoeveel plezier ik heb, Nee stil zitten ken ik niet, ik moet lekker gaan zwemmen en koppie onder.....En wil wel uren blijven zitten, Maar ja dat mag weer niet, en wordt eruit gehaalt, Vind het niet leuk hoor.

Maar mag dan in de zon, en daar geniet ik ook lekker van.

 

img_13074550051177.jpg

 

En ja als ik een beter plekkie kan vinden, ga ik daar heen, als ik maar in de zon zit.

 

img_13074550241177.jpg

 

En als ik me mooi plat maak, dan wordt ik snel lekker warm, Tja een luize leven heb ik hier.

Wat wil ik nog meer he,

Tot de volgende keer weer.

 

Lik Yello

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zon en bad, vind hij echt geweldig, hahahaha

En als ik hem weer terug zet in z`n terarium, kijk hij echt van heeee raare laat me zitten in de zon, en laat me genieten.

Hij zit ook graag in het raamkozijn, maar dan stoppen de mensen om toch te kijken wat het is.

Dus op de grond op een kussen, ook evenveel zon.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij zoek wel hoor of hij op het kozijn kan komen, Wand hij ziet vanalles daar, en op de grond niet, hij heeft zelfs geprobeert om te springen, maar dat is te hoog.

Leuke on zeer onderneemende dieren zijn het, Probeeren alles uit, hahahaah

Welke hand heb je.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn honden zijn langharige duitse herder, amerikaanse stafford, parson russel terier, en een kruising van verschillende rassen. dan nog 2 poezen, 2 grasparkieten, 4 valkparkieten, 3 goudvissen, en natuurlijk drego nog. dus dieren genoeg hier :lol:

 

ik schrik ook hoe slim ze zijn die baardjes. Ik dacht echt van dat zit in een bakje zoals een vis maar niets is minder waar ze zijn erg ondernemend en weten je goed te laten zien wat ze willen. Wij hebben drego gekocht voor onze zoon maar nu zijn we er allemaal gek op. Soms kijk ik gewoon geen tv of dergelijke maar hou ik hem in het oog wat hij aan het doen is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil het blijft prachtig om je verhalen te lezen en te zien hoe jij het je dieren aangenaam maakt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn honden zijn langharige duitse herder, amerikaanse stafford, parson russel terier, en een kruising van verschillende rassen. dan nog 2 poezen, 2 grasparkieten, 4 valkparkieten, 3 goudvissen, en natuurlijk drego nog. dus dieren genoeg hier :lol:

 

ik schrik ook hoe slim ze zijn die baardjes. Ik dacht echt van dat zit in een bakje zoals een vis maar niets is minder waar ze zijn erg ondernemend en weten je goed te laten zien wat ze willen. Wij hebben drego gekocht voor onze zoon maar nu zijn we er allemaal gek op. Soms kijk ik gewoon geen tv of dergelijke maar hou ik hem in het oog wat hij aan het doen is ;)

Wauwww wat veel dieren, maar wel gezellig he.

Ik had nog een kat, Blackie en hij werd in oktober 24 jaar en heb ik 2 jaar geleden in laten slapen, plus dat jaar Luckie en Dana.

Baardagaame zijn echt niet gek hoor, Cizmo bv poepte nooit in zijn terarium, Hij kreeg Dena als vriendin en zei poepte dus wel in de bak, Maar als Cizmo tegen het raam aan tikte en eruit wilde om te poepen, Dan keek ze echt van hee wat doet hij.

Ze was 2 weken hier en heeft ook nooit meer in de bak gepoept, Ze wist als ik tegen het raam tik mag ik ook daar poepen, hahahaah

Nee ze zijn erg slim, en geweldig om er mee om te gaan.

Ik heb echt mooie dingen meegemaakt met me baardagaame, maar ook veel verdriet. Ze liggen in me tuin en voor hun een spaciaal plekkie, en ze zijn gewoon nog op hun lievelings plekkie de tuin.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o 24 jaar dat is oud. Onze poezen zijn 15jaar en 11jaar En je ziet niet aan hen dat ze die leeftijd hebben. Tja wij hebben veel dieren maar alles word goed verzorgd en krijgen alle nodige zorgen. Ik verzorg liever dieren en kinderen dan dat ik op stap ga. Ik vind daar ontspanning in :rolleyes: Ik ben ook een hondentrimster van beroep en diploma dus tja alles staat in funktie van dieren bij mij hihihihihi

over dat poepen drego poept ook niet in zen bak hij doet het netjes in zijn badje. Dus badje klaarzetten drego 10 sec. in bad, netjes poepen. drego eruit nieuw water en dan moet hij 5 min blijven in het water. alle dieren hebben hier hun eigen verlangens en wensen. en in de maten van het mogelijke zullen wij die proberen uitvoeren :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×