Jump to content

Recommended Posts

Hoi hoelang mag een baardje van 3,5 maand in zijn badje blijven? Drego vind het badje namelijk niet erg leuk denk ik, en wil hem er dus ook niet te lang in laten. De watertemperatuur is goed en ik laat hem in zoon babbybadje waar een bodempje water in is. Hij kan er goed in staan.

groetjes christel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Christel,

 

Een minuut of 5 is al voldoende hoor.

 

Na verloop van tijd zal het baardje hier wel aan wennen.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi christel

 

hier gingen ze niet langer dan 5 min in bat

niet ieder baardje vind dit leuk

hier vond hij dat ook niet leuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan gaat hij maar voor 5 min. erin. Hij wil er echt uit springen. Hij doet de gekste kuren en drinken van het water heb ik hem ook nog niet zien doen. Ik zet hem erin hij poept dan lekker alles onder en dan vervang ik het water en zet ik hem er terug in. Maar als hij me dan kon uitschelden had ik zeker wel wat naar men kop geslingert gekregen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarvoor moeten ze niet drinken ze nemen ook vocht

op via hun lichaam

hier deden ze dat ook tegen de wand krabben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij vond hij het in het begin ook niet leuk, maar nu zwemt hij zelfs met het hoofdje onder water!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms kan het helpen om een stuk steen in het badje te plaatsen. Daar kan hij zich dan op vast houden en geeft hem net even dat stukje veilige gevoel. Ze nemen idd vocht op door de huid. Het badje is belangrijk, zodat ze niet uitdrogen en helpt de huid tijdens het vervellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ja in bad de een vind het heerllijk en een ander niet.

Ik heb veel baardjes gehad en zelfs een die dus echt watervrees had.

Hij erin, en hoppa gellijk eruit aan de anderekant, hahahaah

Hij was het niet gewend, maar aanhoude wind en bleef probeeren.

En wat bij mij hielp is in bad zetten even je hand voor z`n ogen en als hij zit heel langzaam je hand wegdoen. zo wennen ze het snelst, en hij is nu echt een waterrat, hahahaha

Probeer maar is wie weet help het z`n angst voor watervrees. ;)

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok wil ik zal eens met hem verstoppertje spelen met zijn badje. Klinkt wel een beetje raar, ik zie mijn man mij al staan uitlachen. Maar ik ga het echt proberen we hebben er niets bij te verliezen h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha laten lachen als het helpt om je baardje aan water te laten wennen, gewoon doorgaan mop, hihihi

Ik probeer ook echt alles uit en ja bij de een lukt het bij de ander niet, en heb vaak verstoppertje gespeelt hoor, tot hij niet meer bang was en een waterrat werd.

komt goed met je baard als je maar gedult heb.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

die twee van mij vinden het altijd een feest om in bad te gaan geven het ook aan wanneer ze eruit willen. Het leuke ervan vindt ik dat ze eerst met elkaar gaan lopen klieren in het water van wie wil er bij wie op zijn rug daarna gaat meneer toch wel een minuut of 2 a 3 water liggen drinken en dan moet ie eruit dan is hij het beu en mevrouw gaat voor de gezelligheid ook mee lopen klieren. :rolleyes:

 

gr esther en ike

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D:D

 

Die twee magketels van mij zijn maandag weer in bad geweest en na 5 minuutjes dacht ikze eruit te willlen halen maar vergeet het maar had ze op gepakt springen ze terug de wasbak in.

 

 

Is dat geen giller.

 

:cheer::cheer::cheer:

applaus voor HENK EN TRUUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×