Jump to content
Sign in to follow this  
maarten83

Droom Komt Uit

Recommended Posts

jo maarten

 

das wel een pracht beest

zo gezien groeit dat redelijk rap :)

ja kweet niet,ik zie het zo direkt niet of dat hij gegroeid is :lol:,weet wel,dat hij grote en scherpe nagels heeft,en vanaf nu nog gepakt word met een handschoen :lol: maar je kan wel eens gelijk hebben,hier was hij redelijk kwaad op 1 van de honden,en dan maakt hij zijn ijgen heel groot en klapt met zijn snavel,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Echt prachtig om te zien, hij/zij is schitterend mooi :cheer::cheer: Zijn die veren nu echt zo lang of is dat maar schijn op de foto?

is een hij ;) ja ma nu extra lang omdat hij boos was :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hihihi ja hij maakt zich groetr om af te schrikken.we zijn echt band van hem :P Hij is echt heel mooi :cheer: Post maar veel foto's van hem dan kunnen we mee genieten van deze natuurrlijke pracht ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hihihi ja hij maakt zich groetr om af te schrikken.we zijn echt band van hem :P Hij is echt heel mooi :cheer: Post maar veel foto's van hem dan kunnen we mee genieten van deze natuurrlijke pracht ;)

ja maar dit is nog niet alles ze,waar je echt bang moet voor hebben hoor je niet,maar zal het eens filmen en zal zeker meerdere foto's plaatsten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's of filmpjes zijn voor even niet meer mogelijk,

onze bumba is vandaag in een vliegenvanger gevlogen buiten zijn normale route,nog nooit die kant opgevlogen en vandaag wel :( pff ben er nog niet goed van.

we hebben wel heel de vliegenvanger uit kunnen halen en wat lijm kunnen afhalen,maar morgen of dinsdag hoop ik naar een dierenarts te kunnen gaan dat hij al de rest kan uithalen,hij zit nu wel lekker warm

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei das niet leuk

hoop dat er alles afgaat en dat hij niet te veel pijn heeft gehad

succes bij de DA MAARTEN

Share this post


Link to post
Share on other sites
oei das niet leuk

hoop dat er alles afgaat en dat hij niet te veel pijn heeft gehad

succes bij de DA MAARTEN

Ja al de pluimen zijn heel goed gekomen buiten een paar,maar ga voor de zekerheid nog eens bij de dierenarts langs,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temorgend direct naar de dierenarts gebeld en die vertelde mij dat ik er maizena moest opdoen,ik geloofde het eerst ook niet,maar nu plakken de laatste veren niet meer,maar hij vertelde ook dat het met de rui allemaal goed gaat komen,al een groot pak van men hart :),hij vertelde ook dat het vrij veel voorkomt dat ze in een vliegenvanger terecht komen,dus vanaf nu niet meer van de plaklinten maar plakkers voor aan het raam

hierbij wat foto's van hoe hij er nu uitziet

Foto-I3BKBN4I-1.jpg

Foto-MF6TTQP8-1.jpg

Foto-TGJ4YRNM-1.jpg

Foto-6WEYIORR-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien ben ik blind maar ik zie geen probleem aan de veren dus dat heb je goed opgelost!!! toch wel erg mooi hoor zoon uil :cheer::cheer: Ik heb hier ook van die vliegenvangers maar hier is er nog geen valkparkiet of grasparkiet in gevlogen. Als een geluk!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat nieuwe foto's,hij is lekker aant groeien,begint al zijn echte veren te krijgen :grijns

270607_10150227440124070_805619069_6784798_6540162_n.jpg

262052_10150227440314070_805619069_6784801_3310030_n.jpg

264135_10150227440594070_805619069_6784809_239628_n.jpg

269474_10150227440824070_805619069_6784817_1871875_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ christel,zit momenteel binnen,vandaag mag hij is na buiten,denk dat ik er nog een kleine kooi buiten voor ga maken en dan snachts binnen,Tam en niet tam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
zou wel leuk zijn voor hem een grote voliere waar hij eens goed kan vliegen! dus jij gaat weer knutselen voor hem hihihihi

Zo een hele grote heeft die niet nodig hoor,anders gaat hij wat te wilt worden denk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig dier Maarten :rolleyes:

Zo te zien is er niet veel meer te merken van de gevolgen met de vliegenvanger :)

Af en toe een update is mooi om volgen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×