Jump to content
Sign in to follow this  
101dragons

De Eerste Eitjes Zijn Uit !

Recommended Posts

Het is dus nakweek van Nitro x Rosario ... de complete kleurslag van de nakweek :

RedHypoRed/OGG/ChrisRedRedYellow/Red Pastel/RedHypoRed/OGG/YellowRedDesertHET/SandfireHETPastel (100 % Hypo) x LeucisticPastelChrisRedHypored/TangerinePastel (100 % Hypo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm dat is wel een hele mond vol als ik zo eentje zoek en dat moet gaan vertellen bij een kweker. Voor ik aan het einde ben zal ik de helft al vergeten zijn hihihihi. Vind ze toch wel mooi

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmm dat is wel een hele mond vol als ik zo eentje zoek en dat moet gaan vertellen bij een kweker. Voor ik aan het einde ben zal ik de helft al vergeten zijn hihihihi. Vind ze toch wel mooi

Hallo christel1975 ,

 

is zeker een mond vol maar ik vind deze lange lijst van kleuren altijd interessant zodat ik kan weten welke kleurvormen er in mijn dieren zitten en dit is dan weer goed meegenomen om later wanneer men met dit diertje dan zou willen kweken er de juiste man bij te plaatsen om de gewenste kleur te verkrijgen ;)

 

Natuurlijk moet je met deze lange naam niet naar een kweker gaan er vragen of hij deze dieren voorhanden heeft want dan kom je zeker van een kale reis terug naar huis ;)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Christel :

 

Er zijn voldoende mensen die dit "rode hypo's" zullen noemen, maar als je het wilt omschrijven zou ik zeggen "knal oranje hypo's" ;) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dat is al makkelijker :lol: Ik zou niet kweken maar wil wel dat ik een mooi zicht heb in het terarium. Dus dan gaan we wel voor een kleurtje dat we mooi vinden. Als ons toekomstige baardje een mankementje heeft en daarom een kweekverbod heeft is het zelfs niet erg voor ons. Maar natuurlijk geen poten missen en dergelijke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij het aanschaffen moet het baardje zeker in orde zijn

zonder het missen van pootjes of teentjes of stukje staart

en dan de oogjes goed open zijn en dan ze actief zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik wou maar gewoon bedoelen als hij niet zo mooi van kleur in voor te kweken of dergelijke. Ik ben eens gaan kijken in een winkel en ik zag daar baardjes zitten met 3 poten en stukken van de staart. Ik weet nog niet veel van een baardje maar dat zag er niet goed uit daar. zo wie zo gaat het baardje van een kweker komen. Ik ben van mening dat dierenwinkels goede winkels zijn voor voedeing en verzorgings produkten maar niet voor dieren te kopen en dat is niet enkel voor baardjes. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja voor een baardje kan je best bij een kweker gaan

en niet in de winkel

 

das mijn menig over een winkel

een winkel moet verkopen en zal soms een uitleg geven dat er niet

op past

 

een kweker die zijn passie in hart en nieren doet

zal jou de beste uitleg geven en een baardje verkopen

die gezond is en u verder uitleg geven

wat soms niet het geval is bij een winkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de leuke reacties :!:

 

Hierbij de nieuwe foto's ...

De dieren waar "op" staat "101Dragons Holdback" zijn voorlopig niet te koop.

De andere dieren, moet ik eerst nog sexen en dan gaan we ze vanaf dit weekend aanbieden.

 

DSC_0610.jpg

DSC_0622.jpg

DSC_0614.jpg

 

Nog wat closeups :

DSC_0611.jpg

DSC_0612.jpg

 

DSC_0616.jpg

DSC_0617.jpg

 

DSC_0620.jpg

DSC_0621.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groot gelijk dat je de holdbacks voorlopig niet weg doet. Mooie beestjes hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de leuke reacties ... deze wil ik echt zo lang mogelijk houden ...

 

Nog wat nieuwe foto's !

Helaas gaan ze van de ene vervelling in de andere, daarom zijn sommige dieren wat "dof"... maar ... toch blijf ik foto's maken !

 

DSC_0638.jpg

 

En .... op de arm / hand :

DSC_0637.jpg

DSC_0636.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige nakweek :rolleyes: en schitterende kleuren :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×