Jump to content
Sign in to follow this  
maarten83

Beurs Hamm 2011

Recommended Posts

Wij zullen hier wedrom staan. Alle dieren voor deze beurs zijn inmiddels bij ons binnen en staan op de site. Wie gaan er nog meer??

 

vr gr Arthur

Hoi Arthur,

 

Ga er ook zeker zijn en heb ook al een mailtje gestuurd in verband met de nieuwe zending :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Wij zijn zo goed als zeker niet aanwezig.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit was de eerste keer dat ik in Hamm was met een stand en moet zeggen dat het wel een groot verschil is tegenover andere beurzen. Heb nu niet veel last van stress gewoonlijk maar de zaterdag had het mij toch ook te pakken. Er zijn veel meer regeltjes die van toepassing zijn tegenover andere beurzen en de mensen van de beurs zelf zullen u er wel heel grof op attend maken moest er iets verkeerd zijn naar hun goesting zelfs al was het mijne eerste keer dat ik er stond.

 

Desondanks heb ik niet moeten klagen voor de verkoop en was het wel eens leuk

om op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn te horen dat de beurs heel goed meegevallen is Sven :)

E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waren ook weer aanwezig met een stand op de beurs en dit jaar was het weer eens de moeite met de controles voor de buitenlanders.

Het begon al 's morgens als we net van de snelweg afkwamen met de controles van de douane , ik en Gert hadden al dadelijk door dat het zwaantje op zijn moto ons wel even zou controleren en gelukkig spreek ik vloeiend Duits :lol::lol::lol: en waren we er vlug vanaf en waren onze dieren tiptop in orde om in dit prachtig land :huh: te mogen binnen komen.

Op de beurs ging het spelletje dan weer verder met hun dierenartsen en denk dat we wel 8 maal gecontroleerd zijn geweest die dag.

Dieren op papier mocht niet want het moest zand zijn volgens de ene en volgens de andere dierenarts mocht het dan weer wel begrijpen wie begrijpen kan als ze het zelf niet weten :huh:

De volwassen dieren die we verkochten zaten dan weer te klein volgens hun maar bij onze duitse geburen was het wel in orde terwijl deze veel kleiner zaten dan de onze <_< , enz. enz. enz. , oftewel heeft die vrouwelijke dierenartse een oogje op ons maar dat ze het dan gewoonweg zegt en dan lossen we dat probleem voor haar wel effe op :lol::lol::lol:

Ik kijk er elke keer naar uit om naar de beurs in Hamm te gaan want vind dit een van de leukste beurzen om naar toe te gaan en zeker als je naar iets op zoek bent dat je nergens anders kan terugvinden maar had toch graag gehad dat er duidelijke richtlijnen zouden zijn en dit dan zowel voor de buitenlanders als voor de duitsers want dan zou deze beurs nog veel leuker zijn voor de standhouders.

Natuurlijk zijn we weer niet naar huis gekomen zonder lege handen en hebben er weer 2 mooie vrouwelijke baardjes bij en een triootje kameleons ( furcifer pardalis noisy mitsio ) :cheer:

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×