Jump to content
Sign in to follow this  
dutchdragonimport

Zwolle

Recommended Posts

Hoi, zijn er nog mensen die aankomend weekend naar Zwolle gaan???

Wij staan hier wel. Het is voor ons de eerste keer hier.

We hebben wat nieuwe foto's op de site gezet hiervoor.

Ik hoop jullie daar te zien

 

vr gr Arthur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idem voor ons, meer dan 3 uur rijden, is te ver en we hebben een ziek kindje in huis dus het zal een rustig weekend worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou ook gaan maar jammer genoeg zit ik 3 uur in de auto :(

 

Normaal ging mijn schoonbroer mee tot hij wist hoelang dat we in de auto zouden zitten..

 

Jammer ! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

dat licht tegen Lelystad zeker zwolle

zou ook graag eens gaan maar met de kleine 3 uuren in de auto

zal moeilijk zijn als hij een beetje groter is kan ik daar

een uistap van maken of een weekendje Holland en kan ik

de reptiel beurs meepikken

 

mvg gibson

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kom ook, weer een nieuwe red trans ophalen bij Sybilla..

so die zijn mooi van sibylla, had ook oogje op een red trans maar 690 ofzoiets nee laat maar zitten haha. ben net uit zhuis dus ben niet goed op de been ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Wij zijn niet aanwezig op deze beurs, net iets te ver.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kom ook, weer een nieuwe red trans ophalen bij Sybilla..

so die zijn mooi van sibylla, had ook oogje op een red trans maar 690 ofzoiets nee laat maar zitten haha. ben net uit zhuis dus ben niet goed op de been ook.

Die man kon ik kopen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kom ook, weer een nieuwe red trans ophalen bij Sybilla..

so die zijn mooi van sibylla, had ook oogje op een red trans maar 690 ofzoiets nee laat maar zitten haha. ben net uit zhuis dus ben niet goed op de been ook.

Die man kon ik kopen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan..

oww oke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn er ook niet bij, is me te ver.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Nog iemand naar de beurs in Zwolle geweest.?

 

Zoja, hoe was deze beurs?

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was voor mij de eerste keer. Is mij erg tegen gevallen. Klein, veel baardjes, belachelijke prijzen en slechte verzorging wat betreft eten en drinken.

Ik bedoel als je op een beurs aankomt als standhouder moet het toch mogenlijk zijn om ergens een kopje kofffie te krijgen. Wij waren er om 8 uur en waren om 9 uur klaar met de stand opbouwen. De beurs ging om 11 uur open. We konden pas koffie krjgen als de beurs open was. Maar dan heb ik daar niet meer zoveel tijd voor. Verder kon je kiezen uit sausijzenbroodjes of een broodje unox. Beide niet echt mijn favoriet. Daarbij was het broodje unox om 13.30 uitverkocht.

 

Was in mijn ogen meer een kijk dan een (ver)koopbeurs. Wel een hoop bestellingen opgehaald en weggebracht. Denk dat ik het maar bij Hamm en Houten hou.

 

Sfeer was daarin tegen dan wel weer erg gezellig (ook wat waard).

 

vr gr Arthur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je goed samengevat Arthur. :-)

Vooral in verband met de versnaperingen, ik zag scheel van de honger toen ik naar huis reed. Gelukkig kom je nog wat pompstations met warme snacks tegen

tijdens het naar huis rijden. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi

 

dat licht tegen Lelystad zeker zwolle

zou ook graag eens gaan maar met de kleine 3 uuren in de auto

zal moeilijk zijn als hij een beetje groter is kan ik daar

een uistap van maken of een weekendje Holland en kan ik

de reptiel beurs meepikken

 

mvg gibson

Eh het topic is al even oud maar Lelystad Zwolle ligt niet echt tegen elkaar aan. Is ongeveer drie kwartier rijden. En eh op vakantie in Holland voor de beurs in Zwolle is een nog verder eind reizen.

 

Als ik het goed heb is er in september weer een beurs in de IJsselhallen in Zwolle. Voor ons ideaal.

Kwartier met de auto of een half uurtje met de fiets.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Was voor mij de eerste keer. Is mij erg tegen gevallen. Klein, veel baardjes, belachelijke prijzen en slechte verzorging wat betreft eten en drinken.

Ik bedoel als je op een beurs aankomt als standhouder moet het toch mogenlijk zijn om ergens een kopje kofffie te krijgen. Wij waren er om 8 uur en waren om 9 uur klaar met de stand opbouwen. De beurs ging om 11 uur open. We konden pas koffie krjgen als de beurs open was. Maar dan heb ik daar niet meer zoveel tijd voor. Verder kon je kiezen uit sausijzenbroodjes of een broodje unox. Beide niet echt mijn favoriet. Daarbij was het broodje unox om 13.30 uitverkocht.

 

Was in mijn ogen meer een kijk dan een (ver)koopbeurs. Wel een hoop bestellingen opgehaald en weggebracht. Denk dat ik het maar bij Hamm en Houten hou.

 

Sfeer was daarin tegen dan wel weer erg gezellig (ook wat waard).

 

vr gr Arthur

Als bezoeker van de beurs was het wel erg leuk.

De sfeer is er leuk en gezellig en de MEESTE standhouders waren erg vriendelijk en spraakzaam.

 

Maar het is wel een ideaal adres om eens wat spullen in te slaan. Voor een reptielenzaak moeten wij naar Deventer, dat is een drie kwartier tot een uur rijden en dat is nog een hele kleine zaak.

 

Mmm maar gelukkig kan ik voor mijn bestelling mega goed bij Marc terecht anders kreeg mijn baardje alleen meelwormen en krekels en verder niet.

Als ik de volgende keer weet dat jullie er zijn neem ik wat lekkers mee hahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×