Jump to content

Recommended Posts

Hoi Melina,

 

Wat heb je gedaan met de eitjes uit het eerste legsel?

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites
zal ik daar over liggen dat luna haar 2 Legsel komt

 

ik zal niet duurfen

Je liegt over meerdere dingen dus waarom niet over dat en stop ermee meisje want we hebben de bewijzen dat je ijskoud iedereen voor liegt!!! Ga gewoon doen wat je moet doen voor je dieren en neem dingen aan van mensen met ervaring!! Dan zal je ook anders behandeld worden door mensen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Het blijft maar doorgaan.

 

Nou zou ik het zeer op prijs stellen dat toch eens iemand een kijkje

gaat nemen hoe de dieren bij Melina worden verzorgd.

 

Kunnen we daarna dan verder oordelen aub?

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Ga nog een keer met de moderators overleggen wat we gaan doen

met deze situatie.

 

1 ding wil ik nog wel even kwijt sommige personen willen dolgraag het adres

van Melina.

 

Nou dit lijkt mij geen probleem want je mag bij haar komen kijken.

 

Dus voor de mensen die haar adres willen hebben, stuur haar gewoon een

mail.

 

Zo doorgaan op dit forum kan niet.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk blijft dit doorgaan. Je biedt zelf dit podium aan door er aandacht aan te blijven geven, dan mogen mensen toch ook hun mening geven ?

Mijn posts zijn altijd fatsoenlijk, onderbouwd en zonder ongepast taalgebruik ... maar wel met feitelijke waarheden.

Ik heb je vanmorgen nog een mail gestuurd met feiten.

Natuurlijk zal ik nu wel heel betweterig overkomen, maar ik heb je er vanaf dag een voor gewaarschuwd ... deze juffrouw liegt alles aan elkaar en uiteindelijk staat je forum vol met rotzooi waar je niets aan hebt. Maar nogmaals .. je biedt zelf dit podium aan ... dan moet je ook niet zeuren als mensen zich er tegen blijven verzetten. Ik juich het alleen maar toe, er komen gelukkig steeds meer mensen die zich oprecht druk maken over het welzijn van de dieren, die kant moeten we op met deze hobby !

 

Mvg.Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sander,

 

Heb je mail ontvangen.

 

Leuk dat ik haar stimuleer om te kweken.

 

Waar zijn plotseling de grote dierenvrienden die alsmaar roepen om

de dierenbescherming in te schakelen.

 

De smoes dat ze haar adres niet weten is grote flauwekul.

 

Maar ja we zullen zwichten onder jullie druk, alles wordt verwijderd.

 

En moet ze nu geband worden ja of nee?

 

Wel aub duidelijkheid.

 

Kunnen we allemaal ons ogen sluiten, zouden de dieren daar beter van worden?

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil jou helemaal niet zeggen wat je wel of niet moet doen.

Het is jouw forum en daar bepaal je zelf wat wel en niet door de beugel kan.

 

Het komt nu op mij over alsof ik (en wat andere mensen) jouw forum aan het vervuilen zijn.

 

De laatste opmerking over "allemaal onze ogen sluiten" raakt kant nog wal vind ik aangezien ik al sinds 2008 (!!!!!!) probeer deze juffrouw te helpen.

Je hebt in de bijlage in mijn mail aan jou en Jo gezien wat je dan als dank ontvangt.

 

Is het dan raar als ik .. net als een aantal andere hobbyisten het een keer zat zijn ?

Nogmaals ... meer dan 2,5 jaar probeer ik haar al te helpen ... uren en uren (geheel belangeloos !!!!) erin gestoken ... meer dan 60 mails verstuurd (ik heb ze gelukkig allemaal nog) .. en nu ... eigenlijk heb ik het nu nog "gedaan" ook ...

 

Enne ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wacht de reactie van onze andere moderators af.

 

Als het aan mij ligt wordt alles verwijderd.

 

We beginnen al verwijten te maken naar elkaar, en dit is het mij allemaal niet meer waard.

 

Gewoon de ogen sluiten maar.

 

Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat krijgen we nu op eens hier word ik verwijderd op het forum das nergens voor nodig vind ik

 

 

maar goed :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marc

 

Elkaar verwijten gaan maken is het zeker niet waard!!!!!!!!! Zoals Sander al aangeeft het is jou forum en jou regels. Ook ik blijf netjes in de post die ik plaats. Dat ik in opstand kom tegen dierenleed. Ja,dat zal ik altijd blijven doen wie het ook is!!! Het welzijn van een dier gaat mij nauw aan het hart. Dat dit meisje serieuze hulp nodig heeft? Ja dat weet ik wel zeker. Er is nu al zovaak geprobeerd dit meisje te helpen en als ik dan ook nog zie dat jullie glashard voorgelogen worden dan kan ik niet anders dan reageren.

 

Ik zou veel liever zien dat er echt iets zou veranderen bij haar, maar helaas is daar na zoveel pogingen en een hele lange tijd nog steeds geen verbetering in. Het heeft zelfs geresulteerd in een gewond en blind baardje van 5 maanden. Terwijl we allemaal weten dat als een baardagaam de juiste verzorging en behandeling krijgt wel 15 jaar kan worden Vind het wel jammer dat je het ziet als forum vervuiling, want misschien zou dit wel eens een wake up call kunnen zijn voor haar. al betwijfel ik dat ten zeerste........

 

Nogmaals marc het heeft geen zin om elkaar verwijten te gaan maken dat is zoals je zelf al zegt het niet waard!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het ook allemaal niet meer.

Het is inderdaad marc zijn forum, hij moet de uiteindelijke beslissing nemen maar ik vind niet dat er aangedrongen moet worden op het bannen.

 

Ze heeft voorgesteld om bij haar een kijkje te nemen, gelieve iemand die ze weet wonen dit dan ook te doen.

Ik vind niet dat we op basis van foto's zomaar iemand kunnen bannen en ik vind ook nog altijd dat we beleefd moeten blijven ondanks wat sommigen er al met meegemaakt hebben.

Als iemand meer weet over de dituatie thuis, houdt ons dan op de hoogte, zo kunnen er stappen ondernomen worden.

Ik heb nog steeds geen bedreigingen gehad en ook geen mails gelezen van mensen die wel bedreigd zijn dus ik kan alleen maar op de feiten hier vooruit gaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Cindy, Esther en Sander,

 

Hoe kunnen we dit nu het beste oplossen?

 

Ik vind bannen ook eigenlijk geen optie.

 

Maar er wordt toch duidelijk hier aangehaald dat ze op meerder forums is geband.

 

Als Melina nu echt beter voor haar dieren gaat zorgen, en ze vraagt iets.

 

Wat dan?

 

Het enige wat ik probeer te doen is haar juiste antwoorden te geven op

haar vragen.

 

Zoals het nu gaat kan toch niet, het wordt een grote scheldpartij.

 

Hoop dat jullie allemaal eens willen nadenken over een goede oplossing.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marc,

 

Niemand vraagt je om haar te bannen en als jij dat niet wilt moet je dat zeker niet doen. Dat ze op de andere forums geband is daar heeft ze het zelf naar gemaakt. Ik hoop juist dat ze er beter voor gaat zorgen, want d everzorging bestaat niet alleen uit de lampen aanzetten en eten in het terra gooien.... Daar zit ook het probleem. Ze is geen newbe meer en als je na 2,5 jaar nog steeds beginners fouten maakt ben je gewoon heel verkeerd bezig. Dat is een lange tijd om je een aantal dingen eigen te kunnen maken en dat je dan ook weet waar je mee bezig bent. Ik zal hier eens over na gaan denken..............

 

Gr. Cindy

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit gaat hier volgens mij ook niet meer over het dierenwelzijn maar over de persoon zelf stuur dan een pm naar de persoon zelf aan al wie het er moeilijk mee heeft

natuurlijk is het wel een feit dat de dieren goed moeten verzorgd worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakweek....

Je heb nodig....Broedstoof, die dag en nacht aan blijft voor de groei van de eitjes.

Nakweekbak...... Voor de kleintjes er in te doen.

Als de eitjes uitgekomen zijn, kom de zorg voor de mens, Tam maaken en ze moeten genoeg eten, Vitamine en Calcium en kalk krijgen voor hun botjes.

Leren groenten eten, en ze gaan ook in bad.

Elke dag sproeien, zo dat ze niet uitdrogen, dus 4x per dag.

Dan ligt het er nog aan hoeveel eitjes er uit komen.

Kleintjes krijgen is mooi om te zien hoor, heb films staan op me site van mijn baarden en de eileg, Maar is ook heel veel zorg die je moet besteden aan ze.

Dan nog het kwijd raken van de kleintjes, Dat zal niet meevallen.

Kleintjes kunnen niet bij de ouders, Ouders zien het als voer.

Dan de mama, die ook erg veel zorg nodig heb. Genoeg kalk en vit geven, wand 3 weken later leg ze weer eitjes.......en dan 3 weken later weer.

De moeder moet echt een goede nazorg krijgen om haar eitjes die ze weer aan maakt, goed en gezond te laten groeien.

Het terarium van de kleintjes moet genoeg warmte en UVB bezitten.

Ik heb 2x baby baardjes gehad, maar een 3e keer wordt het nooit.

Als je het vrouwtje de eitjes laat leggen, en je gooit ze binnen 48 uur weg, zit er ook nog geen leven in...En hoef je je niet schuldig te voelen dat je baby`s weggooit....

 

Nakweek is erg mooi maar ook heel veel werk, en het kost ook erg veel geld, en je krijg ze aan de straatsteenen niet kwijd.

 

Groetjes wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Marc

 

Volgens mij ben je best dat je eerst het topic opschoont aan overbodige commentaar

Voor de rest zie je wel hoe het uitdraaid ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi eerst en vooral wil ik mij excuseren dat ik nog niet eerder antwoorde ;)

Maar op onbegrijpbare reden kon ik niet meer posten, maar daar is aan gewerkt en met resultaat zoals je kan zien en lezen :cheer:

 

E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag de achtergrond wel, maar ik vang dieren op, die mishandelt zijn.

En geef ze nog een mooi leven zolang ze bij mij leven.

Ik wil ook weten hoe ze mishandelt zijn, en als ze dat niet weten, kom ik er spelendewijs achter.

Voorbeeld is Red, Daar is mee gegooit, Hij is nu erg lief en erg groot, maar mannen daar blaas hij tegen, die kunnen hem ook niet pakken, hij zal je bijten.

Lucky (Vrouw) Heeft in de schuur geleeft onder raare onstandigheden, te koud, geen goede vit en kalk, Moest alles weer leren eten, voor sprinkhaanen was ze bang.

Haar kon ik maar een half jaar bij me hebben, en heb haar in moeten laten slapen.

Yello daar hebben ze zijn staart afgeknipt en een paar teentjes.

Ik vraag wel naar de achtergrond, dit is voor mij maar ook voor de baardagaam een belangrijk iets, Dan weet ik waar ik op moet letten.

Maar vind wel dat de dierenwinkels die in reptielen doen er niet goed mee om gaan. (sommige winkels he)

Die zijn al blij dan ze verkocht worden.

Cizmo is de eenige waar ik de achtergrond niet van wist, maar hij was zo mismaakt, en voelde me geroepen hem nog een mooi leven te geven, en dat heeft hij gehad.

Ik zal niet iemand beoordelen hoe hij/zij is voor de dieren is maar geef wel raad hoe ze het kan doen, en ja als ze niet luisteren, kan ik er weinig aan doen.

 

Groetjes wil

Share this post


Link to post
Share on other sites
En geef ze nog een mooi leven zolang ze bij mij leven.

Ik denk dat daar niemand over twijfelde Wil ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Ik weet zeker dat niemand hier over twijfeld. ;)

 

Veel respect en waardering heb ik hier voor.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verzorg me baardagaamen goed ik geef ze te eten en doen ze in bad en ik mishandel geen dieren

en ze zijn supper lief echt waar zo lief ik zal mijn beesten nooit pijn doen

ik heb er 5 zijn even lief en rustig

 

ik verzorg nu namelijk ook mishandel die geen eten krijgen en geen drinken en zo kan ik nog wel even doorgaan is echt zo zielig

 

ik geef mijn dieren respectvol leven

 

gr melina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×