Jump to content
coninx

Achterwand

Recommended Posts

Hallo allemaal.

 

Graag had ik eens gewete wie wat welke verf gebruikt voor zijn achterwand.

 

Bij mij eerste achterwand heb ik accryl verf gebruikt maar deze vindt ik niet egt zo goed ( veel te dik om te smeren)

 

Nu zou ik graag willen weten wie gebruikt wat voor verf.

 

Ook omdat ik nu aan mijn 2de achterwand bezig ben.

 

 

Mvg Kenny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben onze wanden altijd met tegellijm en kleurstof bewerkt.

Dit waren tubes die je bij brico kon kopen en deze waren dus kleurpigmenten die ook niet giftig zijn.

Dit mengen onder te tegellijm tot je het een mooie kleur vindt. Je kan ook verschillende kleuren mengen.

Dit vonden wij altijd gezonder dan verf te gebruiken maar misschien hebben andere mensen er nog andere ervaringen mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij hebben onze wanden altijd met tegellijm en kleurstof bewerkt.

Dit waren tubes die je bij brico kon kopen en deze waren dus kleurpigmenten die ook niet giftig zijn.

Dit mengen onder te tegellijm tot je het een mooie kleur vindt. Je kan ook verschillende kleuren mengen.

Dit vonden wij altijd gezonder dan verf te gebruiken maar misschien hebben andere mensen er nog andere ervaringen mee?

Thx voor de reactie ;-)

 

toen ik acryl verf had gebruikt had ik deze zeker 2weken moeten verluchten omdat de geur er maar in bleef zitten !

 

En ik wil deze keer niet zolang wachten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb latex op kleur vermengd met houtlijm en toen het nog nat was zand er tegenaan gegooid bak staat nu een jaartje en ziet er nog perfect uit en vieze plekken kan ik ook gewoon met nat bewerken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×