Jump to content

Recommended Posts

Marc,

 

Ik mag aannemen dat je mij inmiddels wel een beetje kent ;) Dan weet je ook dit ik dit zomaar zeg ... Met wat tussenpozen heb ik al meer dan jaar geprobeerd deze juffrouw te helpen. Niet alleen ik, maar ook Cindy en Esther hebben er erg veel tijd in gestoken. Ook de laatste twee zijn helemaal klaar met deze juffvrouw ... ik zal je vanavond wel een mail sturen welke ze mij ca.twee weken terug gestuurd heeft ... niet ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sluit me geheel bij Sander aan. Iedereen kan fouten maken, maar als je dan hetzelfde advies krijgt van verschillende mensen dan doe je daar toch iets mee. Oke ze heeft lana een eigen terra gegeven, maar dat was niet het enigste wat verkeerd was en de andere adviezen heeft ze totaal niets mee gedaan..... Het niet juist verzorgen van een dier valt dus ook onder dierenleed....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga zeker akkoord dat er geen kleine dieren en grote samen in een terrarium mogen als ik bij sommige mensen duidelijk maak op de beurs dat dit niet kan en een dier weiger te verkopen dan verkoopt er een ander persoon er wel een dier aan die de koper dan wel wijs maakt dat het best mogelijk is om dit te doen (dit heb ik meegemaakt op de beurs)

als wij aanraden voor terrariumzand en dit is te duur voor enkele mensen raden er andere verkopers wel aan dat het best mogelijk is de baardjes op reptiebrak of beukeschors te zetten,enzovoort

dit maak ik ook mee met personen waar ik een baardje heb aan weggedaan ze vragen uitleg aan ons en andere mensen geven totale andere info waar ze meer geloof aan hechten wie moeten ze geloven de mensen die het goed doen of de mensen die er alles aan doen om geld te verdienen ?

op deze manier loopt er ook veel fout denk ik

zeker voor mensen die er nog niet veel over weten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×