Jump to content
Sign in to follow this  
Ina

Futloos Baardje

Recommended Posts

Hallo,

 

Wij hebben onze baardjes nu ongeveer al 6maanden en ons vrouwtje is de laatste tijd echt zo futloos..

Soms dagen dat ze gewoon op 1plaats ligt en een hele dag slaapt.

En dan zijn haar oogjes ook nooit mooi open (zoals op de foto)

En die dagen eet zij ook niet.

Andere momenten is ze heel actief en als ik ze dan eten geef eet ze wel...

Zou zij in haar winterrust kunnen zitten?

Ik ga sowieso een mestonderzoek laten doen!

 

p1040515c.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit ze samen met een mannetje?

 

Het is zo dat jonge baardjes normaal gezien niet in winterrust gaan... Hoe warm is het in je terra onder de warmtelamp? Nu het wat kouder is buiten kan het zijn dat je de lampen even moet vervangen zodat het wat warmer wordt.

 

Er zijn natuurlijk baardjes die jong zijn, volledig gezond en toch wat rust houden. Ik zou zeker niet te lang wachten om een mestonderzoek te laten doen, als je hier de uitlsag van hebt en de temperaturen zijn goed in je terra, zou ik het baardje even haar gangen laten gaan. Maar dan moet je 100% zeker zijn dat er geen parasieten of iets anders aan de hand zijn h

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zit ze samen met een mannetje?

 

Het is zo dat jonge baardjes normaal gezien niet in winterrust gaan... Hoe warm is het in je terra onder de warmtelamp? Nu het wat kouder is buiten kan het zijn dat je de lampen even moet vervangen zodat het wat warmer wordt.

 

Er zijn natuurlijk baardjes die jong zijn, volledig gezond en toch wat rust houden. Ik zou zeker niet te lang wachten om een mestonderzoek te laten doen, als je hier de uitlsag van hebt en de temperaturen zijn goed in je terra, zou ik het baardje even haar gangen laten gaan. Maar dan moet je 100% zeker zijn dat er geen parasieten of iets anders aan de hand zijn h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×