Jump to content
Sign in to follow this  
Kannegieter

Mijn Nieuwe Achterwand, Verven?

Recommended Posts

heb je dikke lagen gebruikt??

en zelf aangelengde peoder tegellijm???

heb je m wel goed smeerbaar gemaakt??

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Wij zijn nu aan een achterwand bezig en wij hebben kleurpigmenten of kleurstoffen gebruikt. Het is een tube die je bij gamma of brico ofzo kan halen en dit zou niet schadelijk zijn voor de baardjes werd ons verteld. Je hoeft er ook niet zo veel van te gebruiken omdat het echt kleurpigmenten zijn.

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik heb geen dikke lagen gebruikt, en ik heb de lagen netjes laten drogen. Het was van die poederlijm van de Gamma. Hij was goed smeerbaar, maar merkte bij opbrengen al dat sommige (vooral ronde delen) slecht hechte. Ik heb wel een oplossing hoor, gewoon een beetje schuren op de plekken waar het niet zo goed hecht en dan OPNIEUW!!! :angry:

 

Grts Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Saratjeuh,

 

ik heb dat toendertijd gevraagd bij de Gamma. Zij adviseerde mij dat juist niet te doen, aangezien dat vieze kleurtjes zou geven. Ook zou dat niet mengen met tegellijm. Maar jij hebt dus het tegendeel bewezen.

 

Heb je misschien foto's daarvan, ben wel nieuwsgierig!!

 

Grts Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb je al een kleur uitgezocht?

 

gr teiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar het heeft alleen een nummer. Ik heb het ook nog niet in mijn bezit hoor. Ik wacht ook nog ff af of de laag tegellijm afbrokkeld. Als dat het geval is repareer ik het eerst, en dan pas verf ik. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×