Jump to content
Wil

Ik Ben Weer Wakker

Recommended Posts

Hee hallo, Hier ben ik weer al, Yello.

 

En ik lag echt lekker te rusten hoor. Maar.........(Even uitleg) Ik hou alles bij met yello, Maar steeds als ik ga stofzuigen, kom hij van z`n plank, of uit z`n rustplaats, Nu had ik expres met de zwiffer geveegt, Heb zijl, en voor de rest geen dieren. Maar na 12 dagen niet stofzuigen, tja moet toch, Wilde ook me kleed weer onder de taffel, Dus poetsen, hahaha

Kleed ligt, maar Yello was uit z`n slaapplek gekomen, en zat al snel voor het raam.....

Dus als ik stofzuig word meneer wakker......

Dus had ik het best wel koud, Maar ging lekker breed uit onder de lamp zitten, kijk maar.

img_12910523791177.jpg

Kleine oogjes, maar moet nog even wakker worden.

Me nakweek bak is vanmiddag weggegaan en ik heb 2 baardjes supper gelukkig gemaakt, Mooi ingericht.

img_12910523921177.jpg

 

img_12910524371177.jpg

 

En niet eens een zwarte baard, hahahahaha.

 

Toen ik terug kwam was Yello al opgewarmt, en supper druk, en wilde er uit, en dat mag niet van mij in de winter, niet op de grond.

img_12910524501177.jpg

 

img_12910524681177.jpg

 

Dus wil hij eruit, Dus heb hem lekker in bad gedaan.

img_12707556051177.jpg

 

En heb zelfs nog gegeeten. Na niet me zin te krijgen om buiten de bak te mogen lopen.

img_12910524771177.jpg

Ben ik maar weer gaan liggen, en nu rust hij weer.......Tot dat......

 

Lik Yello

Share this post


Link to post
Share on other sites

De verhaaltjes van Wil zijn toch zo aangenaam om volgen :)

De eerste foto vind ik echt de max, doet me denken aan iemand die pas uit zijn bed komt en liever had blijven liggen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de zomer, moet hij altijd wachten om uit z`n ter te mogen als ik gestofzuigt heb.

Dus hij heb zo iets van hee, hoor dat ding ik mag er uit, hahahaha

Maar hij heeft pech en mag er niet uit in de winter maanden.

Maar nee zal het ook niet echt leuk vinden als ze naast me bed gingen stofzuigen, maar moet toch ook gebeuren hihihi

 

;) Wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Zoals gewoonlijk weer mooie foto's met een leuke uitleg. :rolleyes:

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag was ik echt supper druk, en deed alles om eruit te mogen.

 

Klimmen in de plant, en jawel hoor...En eruit vallen, met me mond in het zand, en zand in me oren, Pfffff....Maar mocht er niet uit wat ik ook deed.

 

img_12911396821177.jpg

 

Nou lig ik weer lekker bij te komen van deze drukke dag.

 

Lik Yello

Share this post


Link to post
Share on other sites

Winterrust is een proces dat ze zelf aangeven en mag of kan door niemand eigenlijk opgedrongen worden vind ikzelf .

Wil dus ook zeggen dat je de leef omstandigheden die je gewoon was verder moet zetten en niet op je tenen door het huis moet lopen .

Bij zijn er sommige maanden in rust andere enkel weken en eten geven heeft geen zin komen ze niet aan .

Vorige winter bij verschillende op een gegeven moment lichten uit en heb er geen enkel last mee gehad ,weet niet of het juist is ??

Maar doe dit jaar net hetzelfde sommige licht aan andere licht uit .

maar is zeker een mooi gedetaileerd verslag :D:cheer::cheer:

 

Patrick en daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik laat hem ook hoe het hoort, hahahaha

En doe me ding,,, Ik doe niets aan de verlichting, Als hij slaap dan doe ik een lamp minder aan, Heb er 3 inzitten..Ben benieuwt wanneer hij weer komt kijken.

Kreeg vandaag me Phinixwormen en rupsen, en wat denk je hij ligt weer in droommeland.

 

Mark hoe kan ik Phinixwormen goed houden?

 

 

;) Wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Ze heten nu calcium-wormen. ;)

 

Een beetje koel, ongeveer 12 a 14 graden.

 

Bodemsubstraat mag niet te nat worden.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Wil,

 

Ze heten nu calcium-wormen. ;)

 

Een beetje koel, ongeveer 12 a 14 graden.

 

Bodemsubstraat mag niet te nat worden.

 

Groetjes Marc

Oke dan dank je wel Marc. Zet ze in de gangkast.

 

Wat een dag vandaag zeg, heel de dag sneeuw en een supper drukke dag gehad. Yello was al van maandag wakker, Dus had Phinixwormen en rupsen bestelt......De dieren kwamen vandaag, en kom van de post thuis met het pakje met de dieren, en lig meneer weer in rust. Pffffffffffff, zie wel weer tot wanneer, hihi. Ik ben dinsdag weer begonnen met post rondbrengen, Vind het toch lekker om buiten te zijn. Vandaag was het minder, veel sneeuw en ben maar gaan lopen,,,Had best wel wat, Dus moest in 2x....Tussen de middag even brood gegeeten bij me schoonmoeder, en daarna Luca uitgelaaten, Hij is altijd blij me te zien, vandaag ook. Maar meneer had gezien dat er eten voor hem gemaakt werd. Maar eerst naar buiten, Heb hem nog nooit zo snel zien poeppen en plassen en naar huis, hahahahaha. Vreetzak En na lekker koffie te hebben gehad ben ik de rest van de post gaan doen, en kwam TNT tegen, gellijk me voedseldieren meegenomen, Anders heb ik ze pas om half 6, en nu 3 uur. Alles op de verwarming gezet, me sprinkhaanen lagen op hun rugvan e kou, En dan na 10 min hoor ik ze springen, en dan kan ik de mensen bellen van de dieren zijn binnen, hahaha. Druk daggie maar koud was het gelukkig niet. Fijne avond

Knuff Wil

img_12913141671177.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Heb je met dat pakket buiten gelopen?

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was voor me straat, Maar hij pak altijd eerst de lange straat.

Maar in dat busje is het koud hoor.

Weet dan ze zo aan komen als het vriest, en kan ze steeds weer tot leven wekken, hahahaha

Is geen weer voor de dieren toch.

Ik was al blij dan ze goed verpakt waren me veel kranten en een sixpeck.

Is is wel koud hoor als ik het eruit haal.

Maar het is gewoon te koud, en heb ook dieren nodig.

 

;) Wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Is inderdaad koud voor de dieren.

 

Zonder heatpack is het zeker niet te doen.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×