Jump to content
Sign in to follow this  
Nathan

Keekels Kweken

Recommended Posts

is er iemand met ervaring van krekels kweken van gbf had ik gezien dat je zoontje het deed dus jij zal er wel wat van weten en anderen ook vast wel.

 

ik had namelijk al een x geprobeert krekels te kweken had er al informatie over op gezocht maar dat is allemaal verschilend dus wil ik he maar van de experts horen :P.

 

hoe moet ik ze kweken en hoe dat ze in huis ontsnappen of komen

 

grrroetjes Nathan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ons zoontje kweekt geen krekels hoor

ons zoontje heeft een slang en verzorgt die en tevens de muizenkweek

mischien dat je daar mee in de war bent

grtjsssssssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is inderdaad een goede site nicedeem

daar zul je wel wat aan hebben nathan

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi nicedeem,

 

inderdaad een hele goede site:D.

heel erg bedankt zal ik dat over 3 weekjes gaan proberen wat ik ga over een uurrtje of 3 weg op vakantie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn krekels kweeken zig zelf al in me terrariums, moet je eens voorstellen hoe makkelijk het is...

 

Je hebt aleen een bak nodig met eierdoozen er in en de juiste temtatuur en bakje zand.

 

ik ik heb ook zelf krekels gekweekt en sprinkhaan..

maar nu niet meer, ben nu beetje probeeren te kweeken met rupzen en binnen kord bid sprinkhaanen er bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dank je wel:D

 

ik koop over 3 weken een nieuw terrarium dan kan ik dus een bakje krekel in me oude gooien en die lamp daarin aan komen ze dan ook???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet er wel een bakje aarde in doen om de eieren in te laaten legen.

en dan moet je elke week het bakje er uit haalen om eivraat te voorkoomen of een dekseltje er op doen.

 

Ik zou beginnen met minimaal 3 bakjes krekels voor een ( kleine kweek).

 

en elke 2 maanden de kweek kreles verversen door nieuwe om dat als je jonge krekels neemt beeter en meer eieren geven. die oude kan je dan op voeren he!

 

groetjes mark

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink: hoe groot moet het bakje dan zijn om die krekels in te kweken????? :blink:

 

dit gaat me zo in de kosten schelen he..... denk dat ik het ook maar ga proberen met voedermuizen!!!!!!!! want killer word wild als er een muisje in zn buurt komt.......

 

soja kiemen moeten ook makkelijk te kweken zijn en ik had begrepen dat dat ook erggg goed voor ze is.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met voedermuizen heb je gauw een hoop jongen hoor, en mannetje kunnen stinken.

 

gr teiggie :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahah dat is het denk ik wel waard want killer vind de muisjes erg leuk en lekker, had alleen begrepen dat het een dik maker was en dat mag natuurlijk niet, 1 muis in de 2 week voor killer want Lady lust ze niet zograag!!!!!!!!

 

Krekels mt 8 zijn ze verzot op en ook op moriowormen, en gezien dat spul zo duur is, kan het al snel uit om ze zelf te kweken want ik moet 20 km rijden voor een dierenzaak met krekels.........

 

 

:ph34r: groetjes jeroen :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi jeroen kijk eens op de onlineshop denk dat je daar wel voordeel uit kan halen

zal vast goedkoper zijn en het scheelt je tijd en bezine

grtjsssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D dat is waar GBF :D

 

ik moet vandaag ff naar een nieuwe dierenwinkel hier in de buurt, schijnt dat ze wat met reptielen doen en dus ook voedseldieren en probeer tevens even adressen te verkijgen van dierenartsen hier want wil ff een mestonderzoek laten doen :lol:

 

kost dat btw veel?

 

groetjes jeroen

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee kost niet zoveel

verschilt per dierenarts

gemiddeld tussen de 4.50 en 10 euro ongeveer

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×