Jump to content
krisseep2

Ik En Mijn 3 Wateragaampjes :p

Recommended Posts

hey iedereen, amai zeg een deftig forum vinden is niet eenvoudig voor reptielen...eveneens als een goeie arts en winkel.

 

ik ben kristof michiels en toen ik nog thuis woonde had ik 2 baardagamen die ik wel een beetje mis en 3 wateragamen maar die heb ik lekker meegenomen toen ik ging samenwonen. foto's van minder dan 50kb worden jammer genoeg niet meer gemaakt :P dus ga gerust even op men facebook kijken ( naam KRISTOF MICHIELS)

ik zelf ben begonnen met mijn hobby-huisdier toen een vriend van me een leguaan had gekocht dus na men eerste contact met de dieren was ik onmiddellijk verkocht :P

heb toch ook al reeds een paar opmerkelijke dingen ontdekt aan men dieren en inderdaad ook al 1 heel nipte afspraak gemaakt met de dokter :(

alle vragen zijn welkom :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nog even iets vergeten melden :P heb 3 lampen in mijn terra :

- warmtelamp 100 W

-UV plus D3 van namiba terra (23 W)

- 100 W powersun

 

ivm met UVB straling heb ik echt al vele lampen gehad nu met de powersun merk ik toch dat ze niet naar de warmte maar naar het UVB licht gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kristof,

 

Welkom op het forum. :cheer:

 

Leuk dat je jezelf gelijk even hebt voorgesteld. :rolleyes:

 

Nog veel lees en postplezier op het forum. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kristof ;)

 

Welkom :cheer:

Leuk je even voorgesteld te hebben.

Zijn wij dan zo moeilijk te vinden <_<:P

Wat foto's betreft lees even het topic hoe je dit het beste doet bij fotogalerij, als bijlage is het inderdaad zo goed als onmogelijk onze voorkeur gaat dan ook uit via photobucket of dergelijk.

Veel plezier hier :)

 

Groeten, Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Kristof ,

 

welkom en veel plezier hier gewenst ;)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Kristof ;)

 

Welkom :cheer:

Leuk je even voorgesteld te hebben.

Zijn wij dan zo moeilijk te vinden <_<:P

Wat foto's betreft lees even het topic hoe je dit het beste doet bij fotogalerij, als bijlage is het inderdaad zo goed als onmogelijk onze voorkeur gaat dan ook uit via photobucket of dergelijk.

Veel plezier hier :)

 

Groeten, Jo

bwa valt wel mee voor het forum dan toch :P

winkels zijn echter een andere zaak :s... de enige winkel die voor mij de moeite waard is en dan bedoel ik waar ik eigelijk voor alles terecht kan en in de buurt is, is the lizzard in hamme (BE) kent iemand deze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook steeds naar de Lizard. Is een wekelijks bezoekje van mij. En inderdaad de Lizard is de mooiste winkel die ik al gezien heb. En ik heb er dan ook al vrij veel gezien hoor.

Maar ik heb ook al bij Reptie Farm gekocht en is zeer goed :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×