Jump to content
Sign in to follow this  
marvin

Tijdelijk Onderkomen Gezocht

Recommended Posts

Goedemorgen iedereen!

 

Voor de 2e keer wil ik graag een advertentie plaatsen i.v.m. een tijdelijke opvang voor mijn super leguaan!( ong. 5 maanden)

 

Ik heb nu 4 jaar een Groene Leguaan. Deze is helemaal puntgaaf en echt een super dier, die ik ook absoluut niet kwijt wil.

 

Maar ik zit nu met een probleem. Ik ga namelijk verhuizen. Het huis moet nog worden gebouwd, maar het eigen huis is naar alle waarschijnlijkheid over een aantal weken verkocht, wat inhoudt dat ik de komende maanden in een huurhuis moet doorbrengen. Het is dus onmogelijk voor mij een geheel nieuw verblijf te kunnen maken voor mijn leguaan, omdat het erg onzeker is wanneer het huis af is.

 

Mijn leguaan zit nu in een terrarium van 2,20m hoog, 2m breed en 1m diep. De zorg van mijn leguaan staat op absolute nummer 1 en ik hoop dat er iemand is met RUIME ERVARING en KENNIS die mij deze zorg kan garanderen en voor een tijdelijk GOED en RUIM plekje, voor een klein prijsje mij wilt helpen.

 

Het mooiste zou zijn als er iemand in de omgeving Noord-Holland is, maar als het elders is hoor ik het wel.

 

Bij interesse graag mailen naar: marvinangevare@hotmail.com

 

Alvast vriendelijk bedankt,

 

Marvin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×