Jump to content
Sign in to follow this  
porchke

Beurs Lebbeke

Recommended Posts

alle hoe zit da hier word er een uur afgesproken voor lebbeke ben van aalst dus zijn daar op 10min ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegen een uur of 11 is ook goe voor mij mike :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tegen een uur of 11 is ook goe voor mij mike :D

het is mij gelijk zeg maar uur . als ik van de vrouw mag kom ik mee auto dan ben ik er vlug e ;) grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei oei de vrouw is er mee gemoeit :lol:

Voor mij is het om het even, over de middag gaat wat moeilijker omdat ik thuis moet zijn

Ik hoor het wel e mike B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

VROUW ? VROUW ? VROUW ? zoek jullie dan een goede vrouw die niet veel te zeggen heeft en dan kunnen jullie al de beurzen doen die jullie willen :lol::lol::lol:

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd ze geven winterse buien dit weekend :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De winterse buien zijn niet meer voor dit weekend, enkel in West-Vlaanderen. Pas vanaf maandag loop je het risico dat het ook in Dendermonde zal sneeuwen. All

Share this post


Link to post
Share on other sites

breng gewoon het vrouwtje mee ! nergens geen last meer van ! :cheer::cheer::cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die winterse buien zijn toch wat vroeger gekomen... Hier ligt een dun laagje sneeuw, maar op de baan blijft hij nog niet liggen.

Voor ons zal het dus afwachten zijn, maar normaal zijn we van de partij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Bij deze laat ik jullie weten dat de zaal klaar staat voor morgen.

Het zal weer een groot feest worden. Dit jaar zijn er terug meer meters dan vorige jaren. Onze beurs is een succes en dat zal altijd zo blijven. Ook dit jaar hebben we terug mensen moeten afzeggen omdat de beurs uitverkocht was.

 

Voor degene die komen voor een hamburger er zullen er terug zijn dit jaar en meer dan volgend jaar :D ja onze eetstand is altijd zeer vlug uitverkocht. Wees er dus snel bij.

 

Het weer zal goed mee vallen. Koud maar droog.

 

drinken zal er er ook voldoende zijn. Ook de verse soep zal er zijn om te verwarmen.

 

Ook wil ik dit nog meegeven.

Er zijn op sommige forums geruchten dat Anolis gaat stoppen.

Dit is niet waar. Vzw Oost vlaamse terrarium vereniging ANOLIS heeft enkel een naamsverandering gekregen namelijk VLAAMSE TERRARIUMVERENIGING dit is gekozen omdat onze leden in gans vlaanderen zitten en niet enkel in oost vlaanderen. We hebben zelfs leden in Nederland.

Onze club blijft dus bestaan. Nog vele jaren eigenlijk. Er zijn een paar wijzigingen op til maar dat kan ons alleen maar ten goede komen en ons sterker maken dan dat we nu al zijn.

Bijv ons papieren maandelijks magazine zal weg vallen.

Hiervoor zal een dan een 3maandelijks magazine in de plaats komen.

Het lid geld zal ook weg vallen en iedereen zal hem gratis kunnen lid maken via internet of zelfs morgen al op de beurs.

In ieder geval wij gan door met de gezelligste beurs van Belgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag naar beurs geweest!al de mooie baardjes gaan bewonderen :cheer: en

er dan nog eentje meegebracht ook h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Moe maar voldaan terug gekomen van de voor ons zeer geslaagde en gezellige beurs. :rolleyes:

 

Weer een aantal nieuwe mensen leren kennen, en oude bekende

ontmoet. ;)

 

Ook waren de hamburgers weer ontzettend lekker. :rolleyes:

 

Nog een dikker pluim voor de organistie, zoals gewoonlijk was alles

weer perfect geregeld. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik was van de partij op de beurs. Is een kleine beurs maar wel gezellig. Hou niet van dat overvolle koppenlopen.

Heb eigenlijk enkel voedseldieren gekocht en natuurlijk een Solar Raptor 100 Watt. Morgen wordt deze ge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze aangename en gezellige beurs zit er ook weeral op.

Jammer van de vrieskou en mede daardoor hadden er waarschijnlijk mensen afgehaakt.

Ideale omstandigheden zijn het niet voor onze dieren om deze te vervoeren bij deze kou, dus zag ik heel wat matriaal verhandeld worden maar minder dieren.

Zo sprak ik buiten iemand aan die in zijn handen open en bloot een plastiek doosje bij zich had met daarin een gekko zonder beschutting en dit bij vriestemperaturen :blink: blijkbaar vond hij dit niet zo een probleem daar hij nog eens op zijn stappen terug kwam om op zijn gemak nog eens de muizen in de tent wou gaan bekijken, begrijpe wie begrijpe kan.

Voor de rest was het weer een aangename bedoening onder de bekende mensen en zijn we ook blij dat we weer nieuwe mensen hebben leren kennen en ook hier van het forum.

Dus Rikken het was voor mij ook aangenaam en ook aan de andere mensen die we gesproken hebben.

Zoals Marc al zei wil ik ook weer een dikke pluim geven aan de organisatie (anolis = Vlaamse terraium vereniging) die dit evenement weer tot een goed eind wisten te brengen.

 

Groeten, Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben ook een bezoekje gebracht aan de beurs. Snel even over en weer. Het was gezellig, lekkere hamburgers. Wel vonden wij dat er nu zo ook 'rommel' werd aangeboden, 2de hands terra's die er helemaal niet uit zagen enzo, maar ja ieder mag natuurlijk aanbieden wat hij of zij wil h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb op de beurs een Solar Raptor gekocht van 100 Watt. Ik had beloofd mijn bevindingen hier te vermelden.

 

Vandaag heb ik de lamp ge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Rikken ;)

 

Je zal wel porseleinen fitting bedoelen denk ik ;)

41

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Rik,

 

MDF kan deze temperaturen aan.

 

Op de plek waar het baardje ligt te zonnen mag het zeker 40 graden zijn.

 

Dus volgens mij is alles dik in orde.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×