Jump to content
Sign in to follow this  
XxRock-GirlxX

Denk Dat Me Baardje Blind Is Geworden!

Recommended Posts

beste forum leden,

 

gister had ik me baardjes lekker eten gegeven, meelwormpjes ( had de kopjes eraf gehaald)..

maar na vandaag zat ik naar me bak te kijkken, en Peach deed echt heel vreemd.

 

ze zette haar buik op, dacht dat ze buikpijn had dus pakte erop, meestal wilt ze dat niet 1,2,3 dus dacht dat het verbetering was van haar, dat ze me vertrouwd.

nou had ik dr effe in badje gedaan en zat eens goed naar haar te kijkken, en zag dat ze echt alles op de tast deed, dat wou ik natuurlijk effe goed bekijken dus zette haar terug in terrarium en had bakje krekel v oor dr gelegd, nou butterfly sprong erop af, maar peach deed dus helemaal niks. ze reageerde nergens op. ook als ik haar oppak , probeerd ze tastbaar een hoger punt op te zoeken lijkt het , ook is ze niet helemaal meer op de gemak in het terrarium... is ze nu blind :o ik snap er niks van dit heeft ze niet eerder gedaan....

 

nou zijn de lampen uit, wat moet ik doen, ik denk zoizo dat ik maandag afspraak gaat maken bij RA in Nieuwegein als ze dit maandag nog steeds doet...

 

wie kan me helpen snap er niks van..

 

verder is ze gezond want heb pas hun poepjes laten onderzoeken...

 

Groetjes een bezorgde verzorger...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi daar,

 

En at Peach gisteren nog wel zelf die wormen?

Het is raar dat het zo opeens is. Ik kan niet zeggen wat het zou kunnen zijn, heb het nog nooit voorgehad maar zou dus zeker en vast morgen langs gaan bij een goede reptielenarts!

Zij kunnen vertellen wat je baardje zou kunnen hebben.

Misschien hebben andere mensen hier op het forum al meegemaakt hebben en hun ervaringen kunnen posten?

 

Houdt ons zeker op de hoogte en veel succes toegewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Elina,

 

Denk en hoop dat het nog mee kan vallen.

 

Veel sterkte en succes morgen.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ben best ook benieuwd <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×