Jump to content
Sign in to follow this  
Reptie-Farm

Silkback X Blood

Recommended Posts

De ware kleur is altijd moeilijk vast te leggen op foto.

Maar ik heb ze al gezien in het echt en je mag gerust zijn Marc, ze zijn prachtig :rolleyes:

 

Groeten, Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is natuurlijk prima dat je deze kweek"probeert" maar als je er logisch over nadenkt kan het natuurlijk helemaal niet. Dat zou inhouden dat eigenlijk alle baardagamen "HET Silkback" zouden zijn, of ... allemaal HET Co.Dom.Leatherback.

 

M.b.t. de Leatherback's en de Smoothies, het is een feit dat de USA Smoothies niet zo glad zijn als de IT Leatherback's.

Wij hebben ze beide zoals je weet en zijn, voor zover ik weet, samen met Michel de enige die ook daadwerkelijk USA Smoothie nakweek aanbieden.

Maar qua genetica zijn ze dus compatibel zoals bij de meeste mensen wel bekend is. (wij hebben dus een Silkback uit nakweek van USA Smoothie x IT Leatherback).

Maar ik vind wel dat je de USA Smoothie als zodanig moet benoemen, een minder gladde IT Leatherback is nou een keer geen Smoothie.

Maar nogmaals, de IT Leathers zijn inderdaad veel gladder ;)

 

Mvg.Sander

Ik las per ongeluk nog eens je post en denk dat er wel american smoothies kunnen bijzitten want als ik mij niet vergis komen marc zijn silks uit de verparing van een italiaanse leather en een amerikaanse co-dominante smoothie. Kan verkeerd zijn maar dan zal marc me wel verbeteren.

 

Groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sven,

 

De moeder was een smoothie ontstaan uit onze eigen kweek.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw Marc, ze zijn inderdaad heel mooi! Zoals Jo al zegt lukt het moeilijk om de kleuren goed vast te leggen maar ik zie toch ook al heel mooi rood!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×