Jump to content
dutchdragonimport

Daytona Breeders Expo 2010

Recommended Posts

Zoals de meeste van jullie ondertussen wel weten gaan wij ook dit jaar weer naar Daytona. Wij kunnen evt. dieren voor een ieder die daar in geintereseerd is mee terug brengen. Ook kunnen wij voor jullie kijken als jullie iets aparts zoeken. Wij kunnen alleen non-CITES dieren mee terug nemen. Mocht er iemand iets willen, stuur dan even een pb'tje of een mailtje via de website.

 

vr gr Arthur

 

www.dutchdragonimport.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

breng maar veel lekkers mee,met veel kleur

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow wow wow . . .

Ben vandaag langs geweest en heb gelijk mijn nieuwe aanwinst laten vastzetten.

Wat een gave baardagamen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter laat dan nooit!!!!

 

Donderdag reisdag vanaf Schiphol naar Chicago, Orlando en Daytona Beach.

 

Vrijdag diverse afspraken gepland met oa Waine Hill (organisator van NRBE), Tom Crutchfield, Steve Sykes(gecko's etc)

Vickie Dachiu, Jim Dyke (J&J reptiles) Dan Wentz (Rep-Cal research),Bob Mailloux(sandfire dragon ranch). Kaartjes gehaald voor zaterdag en zondag. Dieren uitgezocht en alvast gekocht bij Dachiu en Sandfire. Eten, drinken (heineken) poolen en slapen.

 

Zaterdag. Geen rijen voor de deur. Dat is vreemd want meestal staan er rijen die langer zijn als bij Hamm. Nu stonden er hoogstens 200 man voor de deur. Beurs af gelopen, bestellingen gedaan en gehaald. Foto's maken ging niet want onze camera was (en is ) stuk. HEEEEEL erg rustig binnen. Verscheping geregeld voor de dieren vanaf Daytona naar Calfornia. Gesprekken gevoerd met een aantal verschepers en kwekers over ons idee om op regelmatige basis CITES verschepingen te gaan doen vanaf begin 2011. Foto's (van Iphone) uploaden naar site.

 

Zondag wedrom geen rijen. Ik denk dat ook hier de crisis heeft toegeslagen in reptielenland)

Via de telefoon nog wat dieren van Phantom Dragons erbij geregeld. Josh zou hier ook zijn maar kon op het laatste moment niet weg. Met Jim Dyke en Tom Cruchfield verder gesproken over de CITES ideeen (gaat echt gebeuren) :) :). Dieren ingepakt en weggebracht naar onze verscheper. Eten, drinken (nog steeds Heineken) poolen en slapen.

 

Maandag naar Orlando. Voor wat R&R Hard Rock Hotel, Universal studio's etc.

 

Donderdag weer thuis en wachten op de dieren.

 

Vrijdag Alle dieren zijn bij ons binnen (108 stuks)incl. 4 ratteslangen (silver blonde, silverblonde het albino en 2 double hets), 10 crested gecko's (reeds verkocht) en 94 baardjes.

 

Dus sorry voor het niet hebben van veel foto's, maar de dieren staan gewoon op onze site!!! (wat we nog over hebben dan haha)

 

vr gr Arthur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Arthur,

 

Heb weer eens op je site gekeken, problemen zijn opgelost zie ik.

 

Zitten weer prachtige dieren bij. ;)

 

Ryan, ben benieuwd wat voor moois je hebt laten vastzetten?

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Arthur,

 

Heb weer een op je site gekeken, problemen zijn opgelost zie ik.

 

Zitten weer prachtige dieren bij. ;)

 

Ryan, ben benieuwd wat voor moois je hebt laten vastzetten?

 

Groetjes Marc

Is een verrassing voor volgend jaar. :lol:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor het ongemak maar er is een hacker bezig geweest op onze site. Mijn excuses voor het tijdelijk off-line zijn geweest.

Alles zou nu weer naar behoren moeten werken.

 

 

vr gr Arthur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×