Jump to content
Sign in to follow this  
anita

Naar De Dieren Arts

Recommended Posts

vanavond met de lola naar de da geweest,hij was aan de dunne,en de poep had ik gisteren al opgestuurd,huiver,het koste 21 euro!!!!

maar goed,hij had ook een knobbel op de achterpoot van een beet van zeker 5 jaar geleden,waar nu sinds kort een knobbel op het litteken zat.

ontlasting is gelukkig goed,en zo zie je maar weer dat reptielen heel lang wat onder de leden kan hebben voordat het uitkomt!

 

hier zie je waar het kruisje is gemaakt

001-6.jpg

 

en dit is wat eruit kwam

006-6.jpg

 

bizar dat hij er geen last van had,maar het verklaard de diarre.als het in de bloedbaan komt gaat het opslaan in de lever,en uiteindelijk sterft het dier.

 

wondje uitgespoeld met bycox ,en het zou nu goed moetten zien.

 

gaan met je dier dus,als er wat is.

 

ik moest wel lachen,want de da vroeg nog of ik flauw ging vallen lol,gelukkig is daar meer voor nodig!

wel genoten van de compliment, het is een toppertje ,mijn lola!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is inderdaad vreemd dat dat er zo lang gezeten heeft. Nu hopen dat het snel weer goed gaat met lola.

 

Jij en flauw vallen dan kent de Da Anita nog niet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goh amai! Goed dat lola naar de dierenarts geweest is! Je moet zeker met je reptiel naar de dierenarts gaan als er wat mis is...

Verzorg ze nog goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel beterschap aan Lola gewenst ;)

En bij twijfel of enig teken van ziekte is het zeker aangeraden om zo snel mogelijk een DA te consulteren, dat heb je dus goed gedaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×