Jump to content
Sign in to follow this  
nikki

Foto's In Berichten

Recommended Posts

ik krijg het niet voor elkaar om een bericht te posten met daarin foto's van mijn dieren :S

 

ik heb het geprobeerd via de bijlage uploader, via imageshack, via photobucket maar niets lukt.

elke keer als ik op ok druk om het bericht te plaatsen, krijg ik een bericht dat de internet verbinding niet goed is, en kom ik vervolgens ook een tijdje niet meer op de site.

andere sites doen het wel nog gewoon dan.

 

doe ik iets fout?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat komt omdat je foto's te groot zijn. Je kan in een bericht maar 3 foto's plaatsen die niet groter zijn dan 50 kb. Je zal je andere foto's dan moeten zetten in een antwoord op je eigen topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb het ook al geprobeerd met 1 kleine foto maar dat doet ie ook niet, las al bij een ander topic dat er dan php error stond, maar dat staat er niet, gewoon verbindingsproblemen.

en deze site veroorzaakt zoiezo een helehoop storing op mijn computer :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel raar dat je problemen hebt met de site ook... Wij hebben hier geen last met de site. Misschien iets met je fire wall ofzo???

Wat betreft die foto's, wij werken met photobucket, dan kan je de foto's uploaden en voor je dat doet kan je een opgegeven grootte ingeven. Ik zet het op medium en dan zit je altijd goed qwa grootte.

ALs je dan klikt op het tekstje dat achter IMG staat en hier in een bericht kopieert staat normaal gezien de foto in je bericht hier.

Hopelijk snap je er iets van want ben geen krak in het uitleggen van computer-zaken :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je stelt foto bucket in op 600x800,uploaden en dan copieer,en plak je de onderste link.

je bent de enigste die er probs mee heeft met je pc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja heb het ook al geprobeerd met 1 kleine foto maar dat doet ie ook niet, las al bij een ander topic dat er dan php error stond, maar dat staat er niet, gewoon verbindingsproblemen.

en deze site veroorzaakt zoiezo een helehoop storing op mijn computer :S

Dat ligt dan gewoon aan jou pc of internet verbinding, want niemand hier heeft er last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niemand heeft er last van <_<:ph34r:

 

hier soms het zelfde probleem,

 

anders even kijken of je misschien op een externe site de fotos kan zetten ,

in een album ,

 

en dan hier de link plaatsen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×